En priimek. Dve zgodbi.
Pod letošnje poglavje v zgodbi Argete Exclusive sta se podpisala brata Vračko, pod oglaševalsko akcijo pa Luna \TBWA.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Brata in priznana mojstra kulinarike, chef Gregor Vračko, prejemnik Michelinove zvezdice, in chef David Vračko sta svoji ekskluzivni kreaciji posvetila svojima največjima navdihoma – drug drugemu. Ljubitelja lokalnih sestavin in tehnične dovršenosti sta ustvarila okusa, ki odražata njuni osebnosti – Davidovo neustavljivo intenzivnost, ki jo je našel v drzni kombinaciji pegatke, tartufov in jurčkov, ter Gregorjevo umirjeno prefinjenost, skrito v nežni teletini z lipo in sladkim medom.
»Oglaševalsko akcijo in celotno pripoved povzema slogan »En priimek. Dve zgodbi.«, saj sta tako brata Vračko kot njuna izvrstna namaza vsak svoja posebna zgodba, ki se med seboj močno razlikujeta, a se hkrati tudi izjemno lepo dopolnjujeta,« so povedali za MM.
Argeta je ponovno dokazala, da se dobro znajde tudi v zahtevnih pogojih. Velik dogodek za novinarje in partnerje, ki običajno spremlja predstavitev novega okusa, so uspešno preselili na splet. Valentina Smej Novak, ki je povezovala spletni dogodek, se je pogovarjala s kuharskima mojstroma Davidom in Gregorjem Vračko, pa tudi z novima udeležencema Argeta Exclusive Akademije za mlade kuharske mojstre.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oglaševanje na prodajnem mestu, spletno oglaševanje, družbeni mediji, dogodek za medije
Predstavnice naročnika: Vida Kos, Ana Jamnik in Živa Deu
Vodje projekta v agenciji: Urška Cerar, Nina Melink in Nika Frece
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec
Spletni strateg: Jan Omahen
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalci: Ivan Todorović, Nina Zadravec in Miha Feguš
Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej
Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov
Fotograf: Matevž Kostanjšek
Trajanje akcije: november-december 2020