Ena sama je legenda
Internavti so za Ljubljanske mlekarne in blagovno znamko sladoledov Planica ponovno pripravili presenečenje za vse ljubitelje tega sladoleda. Tokrat so uslišali njihovo največjo željo.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Kot pravijo v Ljubljanskih mlekarnah, so ljubitelji sladoleda Planica zelo zvesti svoji najljubši znamki sladoleda, poleg tega pa so izredno nostalgični. »Na družbenih omrežjih ter drugod po spletu tako velikokrat zasledimo željo po sladoledu Planica v nostalgični kartonasti embalaži. Da bi ponovno pokazali, da znamo prisluhniti željam potrošnikov in se z njimi zabavati, smo Planico v kartonasti embalaži pripeljali nazaj,« pravijo.
Letošnjo oglaševalsko akcijo so poimenovali »Ena sama je legenda« in na ta način izpostavili dvopomenskost: Planica je ena sama, saj je neponovljiv legendaren sladoled in ena sama je legenda, saj so izdelali samo eno in edino Planico v legendarni kartonasti embalaži.
Ker jim tehnologija ne omogoča serijske proizvodnje, so izdelano Planico ponudili na dobrodelni spletni dražbi, ki je potekala 29. septembra 2021 na Facebook strani Planica, vodil pa jo je Anže Zevnik. Končni vsoti 410 evrov, ki jo je dosegla kartonasta Planica s strani dražitelja, so Ljubljanske mlekarne dodale še 1.000 evrov. Zbrani znesek bo po izboru novega lastnika namenjen Zvezi prijateljev mladine Slovenije.
Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji
Predstavniki naročnika: Matevž Zver, Maja Kalan Pongarc in Tina Kumelj
Direktorica projekta v agenciji: Anja Bencik
Vodja projekta v agenciji: Neža Šimenc
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisca: Blaž Kocjančič in Eva Križaj
Digitalna strateginja: Eva Križaj
Umetniška direktorica: Maruša Koželj
Produkcijska hiša: Squareme
Medijska agencija: Zenith Media
Trajanje akcije: od 22. do 29. septembra 2021