planica drazba
Opaženo

Ena sama je legenda

Internavti so za Ljubljanske mlekarne in blagovno znamko sladoledov Planica ponovno pripravili presenečenje za vse ljubitelje tega sladoleda. Tokrat so uslišali njihovo največjo željo.

Kratek opis akcije: Kot pravijo v Ljubljanskih mlekarnah, so ljubitelji sladoleda Planica zelo zvesti svoji najljubši znamki sladoleda, poleg tega pa so izredno nostalgični. »Na družbenih omrežjih ter drugod po spletu tako velikokrat zasledimo željo po sladoledu Planica v nostalgični kartonasti embalaži. Da bi ponovno pokazali, da znamo prisluhniti željam potrošnikov in se z njimi zabavati, smo Planico v kartonasti embalaži pripeljali nazaj,« pravijo.

Letošnjo oglaševalsko akcijo so poimenovali »Ena sama je legenda« in na ta način izpostavili dvopomenskost: Planica je ena sama, saj je neponovljiv legendaren sladoled in ena sama je legenda, saj so izdelali samo eno in edino Planico v legendarni kartonasti embalaži.

Ker jim tehnologija ne omogoča serijske proizvodnje, so izdelano Planico ponudili na dobrodelni spletni dražbi, ki je potekala 29. septembra 2021 na Facebook strani Planica, vodil pa jo je Anže Zevnik. Končni vsoti 410 evrov, ki jo je dosegla kartonasta Planica s strani dražitelja, so Ljubljanske mlekarne dodale še 1.000 evrov. Zbrani znesek bo po izboru novega lastnika namenjen Zvezi prijateljev mladine Slovenije.

planica drazba

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji

Predstavniki naročnika: Matevž Zver, Maja Kalan Pongarc in Tina Kumelj

Direktorica projekta v agenciji: Anja Bencik

Vodja projekta v agenciji: Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisca: Blaž Kocjančič in Eva Križaj

Digitalna strateginja: Eva Križaj

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Produkcijska hiša: Squareme

Medijska agencija: Zenith Media

Trajanje akcije: od 22. do 29. septembra 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji