Eset ščiti vsak skok na splet
Ponudnik varnostnih rešitev ESET in Rubikon GRAL, skupaj z Lovrom Kosom, aktualnim svetovnim ekipnim prvakom v skokih, spodbujata proaktivno preprečevanje kibernetskih groženj.
ESET
Kratek opis akcije: »Ko skočiš na splet, nate preži cel svet. Za nasvete, kako proaktivno reševati vse izzive, ko je naše življenje med oblaki, so se obrnili na smučarskega skakalca in svetovnega ekipnega prvaka Lovra Kosa. 'Predvidevaj, načrtuj, deluj' je tako vodilo podjetja, ki z UI ne le ščiti, temveč preprečuje najrazličnejše grožnje in druge nevarnosti na spletu. Z oglasom so prikazali največje moči ESET varnostnih rešitev; tako kot Lovro Kos to počne pred samim zaletom po največjih svetovnih skakalnicah,« kreativno izhodišče oglasa pojasnjuje Denis Pucelj, kreativni direktor pri Rubikon GRAL agenciji. Podjetju ESET zaupajo številna slovenska podjetja in ustanove, med njimi tudi zdravstvene ustanove, finančne institucije, komunikacijska in tehnološka podjetja in druga podjetja, zavezana k zaščiti podatkov najširšega števila Slovencev. »Z novo kampanjo nadaljujemo naše dolgoletno sodelovanje s slovenskimi alpskimi smučarji in Lovrom Kosom kot ESET ambasadorjem. Zakaj? Ker ga odlikuje agilnost in proaktivnost, lastnosti, ki sta med Slovenci izjemno cenjeni in jih najdemo tudi v podpisu ESET varnostnih rešitev,« sodelovanje pojasnjuje Petra Veber, izvršna direktorica pri ESET Slovenija.
Elementi akcije: televizijski oglas
Predstavniki naročnika: Petra Veber
Vodja projekta: Aljaž Podlogar
Kreativni direktor: Denis Pucelj
Režiserka: Maja Šest
Tekstopisec: Denis Pucelj
Oblikovalka: Kiti Kelvišar
Produkcija TV oglasa: Rubikon GRAL