zz
Opaženo

Eset ščiti vsak skok na splet

Ponudnik varnostnih rešitev ESET in Rubikon GRAL, skupaj z Lovrom Kosom, aktualnim svetovnim ekipnim prvakom v skokih, spodbujata proaktivno preprečevanje kibernetskih groženj.

Kratek opis akcije: »Ko skočiš na splet, nate preži cel svet. Za nasvete, kako proaktivno reševati vse izzive, ko je naše življenje med oblaki, so se obrnili na smučarskega skakalca in svetovnega ekipnega prvaka Lovra Kosa. 'Predvidevaj, načrtuj, deluj' je tako vodilo podjetja, ki z UI ne le ščiti, temveč preprečuje najrazličnejše grožnje in druge nevarnosti na spletu. Z oglasom so prikazali največje moči ESET varnostnih rešitev; tako kot Lovro Kos to počne pred samim zaletom po največjih svetovnih skakalnicah,« kreativno izhodišče oglasa pojasnjuje Denis Pucelj, kreativni direktor pri Rubikon GRAL agenciji. Podjetju ESET zaupajo številna slovenska podjetja in ustanove, med njimi tudi zdravstvene ustanove, finančne institucije, komunikacijska in tehnološka podjetja in druga podjetja, zavezana k zaščiti podatkov najširšega števila Slovencev. »Z novo kampanjo nadaljujemo naše dolgoletno sodelovanje s slovenskimi alpskimi smučarji in Lovrom Kosom kot ESET ambasadorjem. Zakaj? Ker ga odlikuje agilnost in proaktivnost, lastnosti, ki sta med Slovenci izjemno cenjeni in jih najdemo tudi v podpisu ESET varnostnih rešitev,« sodelovanje pojasnjuje Petra Veber, izvršna direktorica pri ESET Slovenija.

Elementi akcije: televizijski oglas

Predstavniki naročnika: Petra Veber

Vodja projekta: Aljaž Podlogar

Kreativni direktor: Denis Pucelj

Režiserka: Maja Šest

Tekstopisec: Denis Pucelj

Oblikovalka: Kiti Kelvišar

Produkcija TV oglasa: Rubikon GRAL

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji