Stopimo skupaj, stopimo narazen
Opaženo

Europlakat: Stopimo skupaj tako, da stopimo narazen

Europlakat se v sodelovanju z Agencijo 101 predstavlja s komunikacijsko akcijo, ki poziva Slovence k upoštevanju priporočil v času posebnih ukrepov ob epidemiji koronavirusa. To so upoštevali tudi avtorji akcije, saj je v celoti nastala z delom od doma.

Akcija temelji na sloganu »Stopimo skupaj, stopimo narazen«. Danes namreč bolj kot kadar koli prej velja, da moramo stopiti skupaj.In v teh okoliščinah bomo najučinkoviteje storili tako, če sedržimo vsaj 1,5 metra narazen. Ustvarjalci akcije so postavili zgled, saj so akcijo v celoti zasnovali od doma.

Kot je za MM povedal Urban Korenjak, direktor trženja v Europlakatu, vteh časih še toliko bolj občutimo, kako velik del našega življenja se odvija zunaj naših domov. »Stopimo skupaj tudi mediji, oglaševalci in agencije, da bomo lažje prebrodili te težke čase. Uporabimo naše vire in talente, ki lahko prispevajo k omejevanju širjenja okužbe z novim koronavirusom. Zato, da bomo čim prej spet lahko prosto izbirali, kaj in kje bi radi počeli. Ostanimo doma, da se bomo kmalu lahko spet družili na ulicah,« sporoča Korenjak.

Stopimo skupaj, stopimo narazen

Akcija poteka na vseh Europlakatovih oglasnih platformah, od plakatov do digitalnih zaslonov v središču Ljubljane. Europlakat in Agencija101 omogočata uporabo akcijetudi vsem drugim, ki bi si želeli deliti sporočilo. »Čas je, da vsak da od sebe vse, kar zna. Zdravniki bodo svoje opravili v ambulantah, dostavljavci hrane na terenu, Aleksander Čeferin s svojo proaktivnostjo in polnim telefonskim imenikom, trgovke in trgovci pa na svojih, upamo da čimbolje zaščitenih, delovnih mestih. Mediji, kot je Europlakat, znajo pravilno doseči ljudi, komunikacijske agencije pa lahko največ naredimo s kreativnimi sporočili in akcijami,« so prepričani v Agenciji 101. Ob tem pozivajo tudi vse druge, da na svojih področjih naredijo vse, kar lahko, da bomo kmalu vsiskupaj spet lahko zares stopali skupaj. Vsak posebej pa lahko naredi veliko že s tem, daostane doma.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji