tiktok
Vpogled

MM-ova mini anketa: 77 odstotkov sledilcev TikTok uporablja za zabavo

Rezultati tokratne mini ankete, ki smo jo izvedli med MM-ovimi sledilci na Instagramu, razkrivajo, kako pogosto uporabljate TikTok, za kakšne namene ga uporabljate in kako bi vas prizadela morebitna prepoved platforme. 

41 odstotkov MM-ovih sledilcev TikTok uporablja vsak dan, 36 odstotkov sledilcev pa tega družbenega omrežja sploh ne uporablja. Občasno ga uporablja 14 odstotkov sledilcev, večkrat na teden pa 9 odstotkov. 

77 odstotkov vas TikTok uporablja za zabavo in sprostitev, 16 odstotkov za pridobivanje novih znanj in 7 odstotkov za promocijo ter ustvarjanje vsebin. 

Zanimalo nas je tudi, ali vsebine na TikToku samo spremljate ali pa jih tudi ustvarjate. 67 odstotkov vas vsebine samo spremlja, 12 odstotkov vas vsebine ustvarja na osebnem profilu, 12 odstotkov na službenem, 9 odstotkov pa tako na osebnem kot tudi na službenem profilu. 

Za konec nas je v luči dogajanja in prihajajoče prepovedi TikToka v ZDA zanimalo še, kako bi se v takšni situaciji počutili naši sledilci. 15 odstotkov bi prepoved, če bi se zgodila pri nas, zelo prizadela, 33 odstotkov bi takšna odločitev malo prizadela, 28 odstotkov niti malo, 24-im odstotkom pa je popolnoma vseeno. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji