Publicis Groupe ustanavlja Leo ter združuje agencije Leo Burnett in Publicis Worldwide
Leo bo združil 130 agencij in 15 tisoč zaposlenih (8 tisoč iz Leo Burnett in 7 tisoč iz Publicis Worldwide) v 90-ih državah pod enotno vodstveno ekipo, s čimer bo oblikoval največjo kreativno mrežo v skupini Publicis.
Pred tem je bila Leo Burnett največja Publicisova mreža kreativnih agencij. Ime Publicis Worldwide bo prenehalo obstajati, razen na nekaterih trgih z morebitnimi konflikti med naročniki, kot je Francija.
Leo bosta globalno vodila Marco Venturelli, generalni direktor in glavni kreativni direktor Publicis Conseil s sedežem v Parizu ter glavni izvršni direktor Publicis Groupe France, in Agathe Bousquet, predsednica Publicis Groupe France. Venturelli in Bousquetova sta pred tem pomagala pri rasti 98 let starega Publicis Conseila in pridobivanju priznanj, kot je nagrada Cannes Lions 2024 za agencijo leta.
Bousquet je za Adweek povedal, da kljub združevanju zmanjšanja števila delovnih mest ali odpuščanj ne načrtujejo.
»Mi smo to, kar si Omnicom želi, da bi lahko bil«
Do ustanovitve Lea je prišlo le mesec dni po tem, ko je konkurenčni holding Omnicom Group napovedal prevzem skupine Interpublic Group (IPG), kar je povzročilo pretres v oglaševalski industriji.
Carla Serrano, globalna direktorica za zaščito podatkov Publicis Groupe, je za Adweek povedala, da združitev ni odgovor na Omnicomov prevzem, temveč strateška odločitev, na katero so se pripravljali več mesecev.
»Kreativnost ni tisto, kar je bil namen združevanja Omnicom-IPG, naša preobrazba pa je tisto, kar si želijo doseči. Manjkajoča sestavina, ko imate močan naoljen motor, je globalna kreativna moč, zgrajena za sodobni čas,« je nadaljevala. Dodala pa je tudi, da so morali okrepiti svojo formulo kreativnosti. »Ta dva mogotca, ki sta se združila, predstavljata mogočno globalno silo in nov model za današnji čas,« je zaključila.