Fer s Tinom Vodopivcem
Agencija Sonce.net je za HOFER Slovenija zasnovala kampanjo na družbenih omrežjih v obliki komično video serije, ki se poigrava s stereotipi nakupovanja in na šaljiv način predstavi prednosti nakupovanja v HOFERju.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Vsodelovanju s komikom Tinom Vodopivcem so pri agenciji Sonce.net zasnovali komično video serijo, ki se začne s t.i. »carpool« standupom na temo stereotipnih situacij, s katerimi se soočamo med nakupovanjem. Serijo sestavlja 6 delov, ki se dotikajo različnih izzivov in izpostavljajo prednosti nakupovanja v trgovinah HOFER. V nadaljevanjih se Tinu v videih pridružijo znani Slovenci, to so Marko Potrč, Jan Kovačič, Tjaša Perko, Tereza Poljanič ter HOFERjev spletni ego oziroma Tinov alter ego. Serijo na družbenih omrežjih podpirajo nagradna vprašanja, GIF komunikacija s sledilci ter kratki osebni tematski intervjuji z vplivneži.
Vse objavljene epizode si lahko ogledate na HOFERjevem profilu na Facebooku.
Elementi akcije: družbena omrežja, spletni videi, spletni oglasi in sodelovanje z vplivneži
Predstavniki naročnika: Polona Stanovnik, Rok Ficko, Miloš Mitrovič, Maja Rotovnik, Teja Gašperšič in Karmen Burja Spruk
Vodja projekta: Nina Tanhofer
Kreativna direktorica: Nina Dinjaški
Fotografija:Manca Jevšček
Komunikacijska strategija: Nina Tanhofer
Tekstopiski: Nina Dinjaški in Nina Tanhofer
Oblikovalka: Milica Živanovič
Produkcijska hiša: Invida
Trajanje akcije: od julija do novembra 2019