Festival nakupov in zabave vabi generacijo Z
BTC City je v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana zasnoval oglaševalsko akcijo, s katero na Festival nakupov in zabave vabijo generacijo Z.
BTC City
Kratek opis akcije: V oglaševalski akciji osrednji motivi združujejo kombinacijo posameznih prodajnih segmentov s ključnim sporočilom: Festival nakupov in zabave ni zgolj prodajni dogodek, temveč privlačna, estetska in doživljajska izkušnja za obiskovalce.
»Privlačni in opazni motivi ponazarjajo simbiotičen odnos med BTC Cityjem in ponudniki raznolikih izdelkov, v katerem uspevajo tako manjši trgovci kot tudi priznane blagovne znamke. In tako kot obisk Festivala nakupov in zabave pomeni užitek v raziskovanju in uživanju pestre ponudbe, so tudi oglasi ultimativen užitek za oči,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: veliki plakatni panoji, plakati, radijski oglas, transparenti, nalepke za vrata, aktivnosti na družbenih omrežjih, oglaševanje v dvigalih, safety point prikazovalniki, spletna stran
Predstavnice naročnika: Sara Bogomolec, Polja Pretnar in Janja Furjan
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Umetniška direktorica: Jasna Vejselovič
3D-vizualizacija: Luka Baučar
Trajanje akcije: oktober 2022