cannes
Opaženo

Filmsko doživetje v Cannesu

V partnerstvu z Mastercardom in Filmskim festivalom Cannes so v NLB za vse imetnike bančnega paketa Premium pripravili promocijsko akcijo.

Kratek opis akcije: Z akcijo želijo spodbuditi plačevanje na fizičnih in spletnih prodajnih mestih z NLB Debetno kartico Mastercard® World. Le tri plačila s kartico in že se ponuja možnost neprecenljivega doživetja rdeče preproge in soja žarometov v evropski filmski prestolnici na francoski rivieri.

cannes4

nlbcannes2

nlbcannes3

Cannes

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij in direktna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavnica naročnika: Simona Mladenović

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Polona Polak

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisca: Aleš Kočevar in Klemen Bobnar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Matjaž Škufca

Vsebine in družbena omrežja: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL Slovenia)

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: marec–april 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji