Filmsko doživetje v Cannesu
V partnerstvu z Mastercardom in Filmskim festivalom Cannes so v NLB za vse imetnike bančnega paketa Premium pripravili promocijsko akcijo.
NLB
Kratek opis akcije: Z akcijo želijo spodbuditi plačevanje na fizičnih in spletnih prodajnih mestih z NLB Debetno kartico Mastercard® World. Le tri plačila s kartico in že se ponuja možnost neprecenljivega doživetja rdeče preproge in soja žarometov v evropski filmski prestolnici na francoski rivieri.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij in direktna komunikacija, odnosi z javnostmi
Predstavnica naročnika: Simona Mladenović
Direktorica naročnika: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Polona Polak
Asistentka direktorice projekta: Julija Umek
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisca: Aleš Kočevar in Klemen Bobnar
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Matjaž Škufca
Vsebine in družbena omrežja: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL Slovenia)
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: marec–april 2022