mm
Opaženo

Filmsko okusno iz sosedove pekarne

Mercator je z agencijo Herman & partnerji pripravil novo akcijo, v kateri diši po svežih pekovskih izdelkih.

Kratek opis akcije: Iz sosedove pekarne je pridišala nova akcija za odlične pekovske izdelke, ki jih Mercator ponuja na svojih policah. V glavnih vlogah sta zaigrali glavni zvezdi francoske kuhinje – francoski rogljiček in bageta, ob njiju pa ljubljenca občinstva – bela štruca in slasten zavitek. Se vam že cedijo sline?

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radio, spletno oglaševanje, družbena omrežja, tisk

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrić, Andreja Zadnik Andoljšek, Marjetka Bohic in Urška Kovačič

Agencija: Herman & partnerji

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Penko

Kreativna direktorja: Miha Bevc in Vlasta Merc

Tekstopiska: Vlasta Merc

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalca: Matt Penko in Matic Kosem

Produkcijska hiša: Herman & partnerji

Medijska agencija: Studio Nexus

Trajanje akcije: 18. september – 18. oktober 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji