Fresh Friends Stikeez
V Lidlu Slovenija tudi letos predstavljajo akcijo s figuricami Stikeez. V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pa so jim dali tudi digitalno »podobo«.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Kot vsako leto lahko tudi letos za vsakih 10 evrov nakupa v Lidlu prejmete brezplačno figurico Stikeez. Med njimi se skrivajo zabavna živila, kot so redkvica Roki, mleko Mili, avokado Avi, pistacija Pina, česen Luki, rogljiček Rene in drugi.
Skupaj z agencijo Luna \TBWA pa so zadali še eno pomembno nalogo. Z aktivacijo na spletni strani www.lidl-stikeez.si med otroke prenašajo sporočila o pomembnosti zdrave in uravnotežene prehrane. Otroci in njihovi starši lahko tako preko različnih spletnih iger spoznavajo prehransko piramido, urijo svoj spomin, se učijo osnovnih kuharskih receptov in se preizkusijo v kvizu o lastnostih živil, ki jih predstavljajo figurice Stikeez.
Elementi akcije: spletna stran in spletni oglasi (v sodelovanju z Luna \TBWA), televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družabna omrežja
Predstavniki naročnika: Tanja Dimitrova, Špela Kregar, Robert Gornik, Maruša Pangerc, Miha Horvat, Katja Heberle, Nina Plantan, Valentin Bufolin
Direktorica projekta: Sanja Hudin
Vodja projekta: Katja Blaznik
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Spletno oblikovanje: Damijan Penič in Ciril Trček
Spletna strateginja: Maša Butara
Produkcija: CNJ