citroen
Opaženo

'Frišni' igralec v mestu

Citroën in Formitas BBDO v Sloveniji uspešno krmarita že 25 let. Večkrat nagrajeni tandem je tokrat pospremil odprtje novega Citroënovega salona in servisa Avto Jarc v Mariboru.

Kratek opis akcije: Komunikacijo so začeli s fazo napeljevanja, ki so jo poimenovali »Kaj te to je?«. V njej so poleg komunikacije po radiu in promocije na spletnih straneh največ pozornosti vzbudili s komunikacijo na največjih lokalnih zunanjih plakatnih površinah. Pozornost Mariborčanov in vseh, ki dnevno migrirajo v štajersko prestolnico, so pritegnili z veliko vijoličaste površine in kolutom sočne rumene limone. »Vijoličasta simbolizira moč in teritorialno pripadnost, limona pa v tem primeru predstavlja svežino in zgodovinsko vez z nastankom imena znamke,« pravijo in kot zanimivost dodajajo, da se je ded ustanovitelja znamke Andréja Citroëna pisal Limoenman (po nizozemsko »mož z limonami«, gospod je prav zares prodajal tropsko sadje), s kasnejšim prihodom družine v Francijo pa so priimek spremenili v Citroën.

V fazi razkritja se je kolut limone spremenil v rumeni Citroën C3. Z nagovorom so neposredno povabili na obisk salona in na srečanje s »frišnim igralcem v mestu«.

Fazi napeljevanja in razkritja sta se zavrteli tudi v dinamični pasici, saj se je kolut limone v animiranem prikazu najprej spremenil v avtomobilsko kolo, takoj zatem pa v 'rumenega zapeljivca'. Jezik na vidnih sporočilih in v radijskih oglasih je mariborsko narečje, kar je komunikacijo še bolj približalo ciljni skupini v regiji.

izbor citroen1

izbor citroen2

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, digitalno zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, radijsko oglaševanje

Predstavnica naročnika: Tea Kovačič Ban

Vodja projekta: Andrej Kos

Kreativni direktor: Blaž Ritmanič

Tekstopisec: Kal Dečman

Oblikovalec: Tadej Abram

Spletni oblikovalec: Simon Simončič

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji