citroen
Opaženo

'Frišni' igralec v mestu

Citroën in Formitas BBDO v Sloveniji uspešno krmarita že 25 let. Večkrat nagrajeni tandem je tokrat pospremil odprtje novega Citroënovega salona in servisa Avto Jarc v Mariboru.

Kratek opis akcije: Komunikacijo so začeli s fazo napeljevanja, ki so jo poimenovali »Kaj te to je?«. V njej so poleg komunikacije po radiu in promocije na spletnih straneh največ pozornosti vzbudili s komunikacijo na največjih lokalnih zunanjih plakatnih površinah. Pozornost Mariborčanov in vseh, ki dnevno migrirajo v štajersko prestolnico, so pritegnili z veliko vijoličaste površine in kolutom sočne rumene limone. »Vijoličasta simbolizira moč in teritorialno pripadnost, limona pa v tem primeru predstavlja svežino in zgodovinsko vez z nastankom imena znamke,« pravijo in kot zanimivost dodajajo, da se je ded ustanovitelja znamke Andréja Citroëna pisal Limoenman (po nizozemsko »mož z limonami«, gospod je prav zares prodajal tropsko sadje), s kasnejšim prihodom družine v Francijo pa so priimek spremenili v Citroën.

V fazi razkritja se je kolut limone spremenil v rumeni Citroën C3. Z nagovorom so neposredno povabili na obisk salona in na srečanje s »frišnim igralcem v mestu«.

Fazi napeljevanja in razkritja sta se zavrteli tudi v dinamični pasici, saj se je kolut limone v animiranem prikazu najprej spremenil v avtomobilsko kolo, takoj zatem pa v 'rumenega zapeljivca'. Jezik na vidnih sporočilih in v radijskih oglasih je mariborsko narečje, kar je komunikacijo še bolj približalo ciljni skupini v regiji.

izbor citroen1

izbor citroen2

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, digitalno zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, radijsko oglaševanje

Predstavnica naročnika: Tea Kovačič Ban

Vodja projekta: Andrej Kos

Kreativni direktor: Blaž Ritmanič

Tekstopisec: Kal Dečman

Oblikovalec: Tadej Abram

Spletni oblikovalec: Simon Simončič

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji