Frutabela spodbuja dobre navade
Fructal je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA zasnoval novo arhitekturo znamke Frutabela in komunikacijsko platformo, ki z repozicioniranjem Frutabele omogoča vstop v nove kategorije.
Fructal
Kratek opis akcije: Nova komunikacijska strategija, ki jo povzema slogan »Spodbuja dobre navade«, temelji na ideji, da je Frutabela tista majhna spodbuda, ki nam pomaga do boljših navad. Glavni liki televizijskega spota tako ravno zaradi Frutabele namesto lažje poti izberejo tisto, ki je zanje boljša, na primer vožnja v službo s kolesom namesto z avtomobilom.
V oglaševalski akciji so sodelovali tudi s Kolesarsko zvezo Slovenije, ki jo Frutabela sponzorira, v oglasu pa se pojavijo kolesarski reprezentanti, med njimi tudi Primož Roglič in Tadej Pogačar.
Elementi akcije: televizijski oglas, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijska gradiva
Predstavnici naročnika: Neli Sulič in Tanja Vidmar Šinigoj
Direktorica projekta: Sanja Hudin
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Maja Burja
Spletni strateg: Jan Omahen
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Medijska stratega: Matej Rožen in Sanja Dovč (AM Komunikacije)
Vodja sponzorskih aktivnosti: Jure Štraus (Sport Media Focus)
Produkcija: Kino Motel