Gašperjev izziv
Gašperjev izziv je nova družbeno odgovorna in dobrodelna platforma, kjer z različnimi izzivi na zabaven način ozaveščamo o pravilnem in varnem obnašanju v prometu.
Regia Group
Kratek opis akcije: V aktualnem sklopu oglaševalske akcije snemajo kratke video posnetke, kjer Gašper Bergant, ambasador podjetja Regia, na ulici testira, kako dobro gre mimoidočim od rok multitasking. Zabavne poskuse sodelujočih podpišejo z resnim opozorilom: »Multitasking je kul, ampak ne za volanom«. Voznike pozovejo, da na spletnem mestu https://gasperjev-izziv.regia.si/ podpišejo zaobljubo, da za volanom, ne bodo »multitaskali«, torej počeli več stvari hkrati. S podpisom sodelujejo v nagradni igri, Regia pa za vsak podpis donira en evro Zavodu Varna pot. Sredstva se hkrati zbirajo tudi na prodajnih mestih. Celoten izkupiček bo namenjem preventivno-izobraževalnim programom za bodoče in mlade voznike.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali, oglaševanje na prodajnem mestu
Predstavnica naročnika: Sarah Kobold Jazbec
Vodja projekta v agenciji: Glorija Petek
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Tekstopiska: Maša Vukovič
Oblikovalki: Mateja Omrzel in Krista Likar
Fotografinja/ilustratorka: Ewa Bogataj
Produkcijska hiša: Tekom
Režiser: Čedo Moguša
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: od 19. marca do 9. aprila