glasbaaa
Opaženo

Glasba za prihodnost

"Zanje je glasba prihodnost, za nas priložnost, da pomagamo otrokom iz Ukrajine."

Kratek opis akcije: Vojna na ukrajinskih tleh divja že več kot dva meseca, v tem času pa je bilo kar 11 milijonov ljudi primorano zapustiti svoj dom. Otroci in mladi iz Ukrajine, ki so varno zavetje pred vojno poiskali v Sloveniji, bodo s koncertom Music for the future zbirali sredstva za pomoč družinam iz Ukrajine na način, ki je njim najbolj blizu: z glasbo. Dobrodelni koncert, kjer se bodo mladim ukrajinskim glasbenikom pridružil tudi Slovenski mladinski orkester ter slavni violinist Gidon Kremer, bo potekal 11. maja v Cankarjevem domu.

Komunikacijsko kampanjo za promocijo koncerta Music for the future je zanje pripravila agencija Luna \TBWA. Simbole vojne, kot so zvoki siren ali s streli preluknjani zidovi, so prekrili z glasbo oziroma njenimi simboli. S tem so pokazali, da lahko s pomočjo glasbe spremenimo še najbolj grozno izkušnjo, kakršna je vojna, v nekaj lepega: v iskreno pomoč sočloveku.

Na Luni \TBWA pozivajo vsa podjetja, agencije in druge bralce Marketing magazina, da po svojih močeh pomagate z donacijami (na www.unicef.si), nakupom vstopnic za koncert (na www.cd-cc.si) ter deljenjem informacij o projektu svojim zaposlenim. Naj glasba preglasi vojno!

glasba za prihodnost

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, RA, dogodek

Predstavnika naročnika: Irena Stamenkovič, Tomo Peršuh

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisca: Maja Burja, Tomaž Radšel

Umetniški vodja: Ljubo Bratina, Miha Avsenik

Spletni strateg: Jan Omahen

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji