Glasba za prihodnost
"Zanje je glasba prihodnost, za nas priložnost, da pomagamo otrokom iz Ukrajine."
UNICEF Slovenija
Kratek opis akcije: Vojna na ukrajinskih tleh divja že več kot dva meseca, v tem času pa je bilo kar 11 milijonov ljudi primorano zapustiti svoj dom. Otroci in mladi iz Ukrajine, ki so varno zavetje pred vojno poiskali v Sloveniji, bodo s koncertom Music for the future zbirali sredstva za pomoč družinam iz Ukrajine na način, ki je njim najbolj blizu: z glasbo. Dobrodelni koncert, kjer se bodo mladim ukrajinskim glasbenikom pridružil tudi Slovenski mladinski orkester ter slavni violinist Gidon Kremer, bo potekal 11. maja v Cankarjevem domu.
Komunikacijsko kampanjo za promocijo koncerta Music for the future je zanje pripravila agencija Luna \TBWA. Simbole vojne, kot so zvoki siren ali s streli preluknjani zidovi, so prekrili z glasbo oziroma njenimi simboli. S tem so pokazali, da lahko s pomočjo glasbe spremenimo še najbolj grozno izkušnjo, kakršna je vojna, v nekaj lepega: v iskreno pomoč sočloveku.
Na Luni \TBWA pozivajo vsa podjetja, agencije in druge bralce Marketing magazina, da po svojih močeh pomagate z donacijami (na www.unicef.si), nakupom vstopnic za koncert (na www.cd-cc.si) ter deljenjem informacij o projektu svojim zaposlenim. Naj glasba preglasi vojno!
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, RA, dogodek
Predstavnika naročnika: Irena Stamenkovič, Tomo Peršuh
Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisca: Maja Burja, Tomaž Radšel
Umetniški vodja: Ljubo Bratina, Miha Avsenik
Spletni strateg: Jan Omahen
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov