go green
Opaženo

Go Green Sledi

V Bold group so z ETC Adriatic za podjetje Go Green pripravili dogodek, s pomočjo katerega so predstavili svojo zavezanost k trajnemu poslovanju in poslovno filozofijo zmanjšanja negativnih učinkov na okolje.

Kratek opis akcije: »Podjetja nove generacije vedo, da je bolj zeleno poslovanje pomemben ključ do uporabnikovega zaupanja. Vse več ozaveščenih ljudi se zaveda, da onesnaževanje okolja vodi v naravno in družbeno katastrofo, ki napovedujeta tudi nove, večje izzive za gospodarstvo,« pravijo v Bold group. Na dogodku, ki so ga pripravili, so se osredotočili na tri ključne vidike – ekološkega, družbenega in ekonomskega.

Elementi dogodka: oder, obložen s travnato rušo, sajenje dreves, bio tržnica, voda v vseh agregatnih stanjih kot vodilna nit dogodka

Predstavnica naročnika: Nina Stadler

Vodji projekta v agenciji: Aljaž Florjančič in Grega Ugovšek

Kreativni in umetniški direktor: Boštjan Štorman

Produkcija: bold.group & ETC Adriatic, Hiša Vizij

Fotograf: Tadej Mulej

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji