go green
Opaženo

Go Green Sledi

V Bold group so z ETC Adriatic za podjetje Go Green pripravili dogodek, s pomočjo katerega so predstavili svojo zavezanost k trajnemu poslovanju in poslovno filozofijo zmanjšanja negativnih učinkov na okolje.

Kratek opis akcije: »Podjetja nove generacije vedo, da je bolj zeleno poslovanje pomemben ključ do uporabnikovega zaupanja. Vse več ozaveščenih ljudi se zaveda, da onesnaževanje okolja vodi v naravno in družbeno katastrofo, ki napovedujeta tudi nove, večje izzive za gospodarstvo,« pravijo v Bold group. Na dogodku, ki so ga pripravili, so se osredotočili na tri ključne vidike – ekološkega, družbenega in ekonomskega.

Elementi dogodka: oder, obložen s travnato rušo, sajenje dreves, bio tržnica, voda v vseh agregatnih stanjih kot vodilna nit dogodka

Predstavnica naročnika: Nina Stadler

Vodji projekta v agenciji: Aljaž Florjančič in Grega Ugovšek

Kreativni in umetniški direktor: Boštjan Štorman

Produkcija: bold.group & ETC Adriatic, Hiša Vizij

Fotograf: Tadej Mulej

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji