Go Green Sledi
V Bold group so z ETC Adriatic za podjetje Go Green pripravili dogodek, s pomočjo katerega so predstavili svojo zavezanost k trajnemu poslovanju in poslovno filozofijo zmanjšanja negativnih učinkov na okolje.
Go Green, Ekoturizem
Kratek opis akcije: »Podjetja nove generacije vedo, da je bolj zeleno poslovanje pomemben ključ do uporabnikovega zaupanja. Vse več ozaveščenih ljudi se zaveda, da onesnaževanje okolja vodi v naravno in družbeno katastrofo, ki napovedujeta tudi nove, večje izzive za gospodarstvo,« pravijo v Bold group. Na dogodku, ki so ga pripravili, so se osredotočili na tri ključne vidike – ekološkega, družbenega in ekonomskega.
Elementi dogodka: oder, obložen s travnato rušo, sajenje dreves, bio tržnica, voda v vseh agregatnih stanjih kot vodilna nit dogodka
Predstavnica naročnika: Nina Stadler
Vodji projekta v agenciji: Aljaž Florjančič in Grega Ugovšek
Kreativni in umetniški direktor: Boštjan Štorman
Produkcija: bold.group & ETC Adriatic, Hiša Vizij
Fotograf: Tadej Mulej