go green
Opaženo

Go Green Sledi

V Bold group so z ETC Adriatic za podjetje Go Green pripravili dogodek, s pomočjo katerega so predstavili svojo zavezanost k trajnemu poslovanju in poslovno filozofijo zmanjšanja negativnih učinkov na okolje.

Kratek opis akcije: »Podjetja nove generacije vedo, da je bolj zeleno poslovanje pomemben ključ do uporabnikovega zaupanja. Vse več ozaveščenih ljudi se zaveda, da onesnaževanje okolja vodi v naravno in družbeno katastrofo, ki napovedujeta tudi nove, večje izzive za gospodarstvo,« pravijo v Bold group. Na dogodku, ki so ga pripravili, so se osredotočili na tri ključne vidike – ekološkega, družbenega in ekonomskega.

Elementi dogodka: oder, obložen s travnato rušo, sajenje dreves, bio tržnica, voda v vseh agregatnih stanjih kot vodilna nit dogodka

Predstavnica naročnika: Nina Stadler

Vodji projekta v agenciji: Aljaž Florjančič in Grega Ugovšek

Kreativni in umetniški direktor: Boštjan Štorman

Produkcija: bold.group & ETC Adriatic, Hiša Vizij

Fotograf: Tadej Mulej

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji