Gorenje: Del tradicije, del družine. Že 70 let.
Ob 70-letnici blagovne znamke so v Gorenju zasnovali novo oglaševalsko akcijo. Ustvarili so jo v sodelovanju z agencijo AV Studio in režiserjem Nejcem Levstikom.
Tina Guček
Gorenje
Kratek opis akcije: Levstik je pripravil kreativno idejo in jo tudi v celoti izpeljal, hkrati pa aktivno sodeloval v idejni zasnovi obeh televizijskih oglasov. V akciji izpostavljajo vrednote blagovne znamke Gorenje in ključno obljubo o poenostavljanju življenja »Life Simplified«.
»Ponosni na svojo 70-letno dediščino si želimo deliti svoje bogate spomine in prihodnja pričakovanja z uporabniki naših rešitev kot tudi s poslovnimi partnerji, lokalno skupnostjo in nenazadnje z našimi zaposlenimi, ki so vedno bili in so ključni del naše zgodbe,« pravijo v Gorenju. Akcija ima dva pomembna cilja: večanje ugleda blagovne znamke in posledično nakupne odločitve za izdelke Gorenje. Komunikacija je prvenstveno namenjena domačemu in ostalim tržiščem v regiji Adriatik, kjer ima blagovna znamka Gorenje vodilni tržni delež in največjo spontano prepoznavnost v očeh končnih uporabnikov.
S sporočilnostjo akcije nagovarjajo tako mlade kot tudi tiste, ki že imajo uporabniško izkušnjo z Gorenjevimi izdelki, pa so morda v fazi zamenjave starih za nove. »Na čustveni ravni želimo obuditi lepe spomine izkušene generacije, ki je rasla skupaj z Gorenjem ter na drugi strani spomniti mlajšo generacijo, ki si oblikuje svet po svoje, da je tu in tam vendarle vredno prisluhniti dobronamernim nasvetom svojih staršev,« so povedali za MM. Za aktivacijo končnih uporabnikov poteka tudi nagradna igra, kjer lahko delijo svoje »gorenjemoments« v obliki fotografij, naloženih na pristajalno stran, kjer je omogočeno všečkanje za pridobitev nagrad.
Elementi akcije: televizija, splet in družbena omrežja ter prodajna mesta
Predstavnice naročnika: Alenka Potočnik Anžič, Irena Knez in Maja Iljaž (za Slovenijo)
Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopiska: Mateja Kurež
Umetniški direktor: Vasja Grabner
Upravljavka družbenih omrežij: Martina Derin
Oblikovalci: Gašper Štern, Nina Lesjak in Urh Kočevar
Fotograf: Anže Godec
Produkcijska hiša: Perfo
Producent: Sven Pepeponik
Režiser: Nejc Levstik
Trajanje akcije: v Sloveniji od 5. februarja do 2. marca 2020 (televizijsko oglaševanje), aktivnosti na družbenih omrežjih in nagradna igra pa še potekajo. Akcija poteka tudi na drugih tržiščih – na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter v Makedoniji.