gree
Opaženo

Gree – svetovni jezik za kakovost

»Od zdaj vsi govorimo jezik 'Gree',« pravijo pri največjem proizvajalcu klimatskih naprav na svetu.

Kratek opis akcije: Agencija Vodik je za podjetje Atlas Trading zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo za promocijo klimatskih naprav Gree, ki jih ekskluzivno zastopajo v Sloveniji. Blagovna znamka Gree je najbolj prodajana blagovna znamka na svetu, saj proda kar 300 milijonov klimatskih naprav vsako leto. To dejstvo so pri Vodiku zajeli v kreativni ideji, kjer so se poigrali z mislijo, da je Gree tako prepoznaven, da vsi govorijo jezik Gree. Jezik sestavljajo besede, ki v prevodu izpostavljajo prednostne lastnosti blagovne znamke Gree in njihovih klimatskih naprav. Kampanja poteka spomladi, kar je malce nenavadno, saj ljudje o nakupu klimatskih naprav razmišljajo šele poleti, ko je res vroče. Z aktivnostmi pa želijo kupce tudi posredno opozoriti, da je čas za nakup svetovno znanih klimatskih naprav že zdaj.  

gree

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, lastno spletno mesto, odnosi z mediji, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Yasin Jodeh, Petra Čuber in Tine Roj

Direktor naročnika v agenciji: Nino Horvat

Vodja projekta v agenciji: Sanja Radič

Strateg: Klemen Selan

Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Digitalni snovalec: Dragoljub Savić

Medijski zakup: Vodik agencija

Družbeni mediji: Vodik agencija, Kokos agencija

Produkcijska hiša: Kerozin

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: april–maj 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji