gree
Opaženo

Gree – svetovni jezik za kakovost

»Od zdaj vsi govorimo jezik 'Gree',« pravijo pri največjem proizvajalcu klimatskih naprav na svetu.

Kratek opis akcije: Agencija Vodik je za podjetje Atlas Trading zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo za promocijo klimatskih naprav Gree, ki jih ekskluzivno zastopajo v Sloveniji. Blagovna znamka Gree je najbolj prodajana blagovna znamka na svetu, saj proda kar 300 milijonov klimatskih naprav vsako leto. To dejstvo so pri Vodiku zajeli v kreativni ideji, kjer so se poigrali z mislijo, da je Gree tako prepoznaven, da vsi govorijo jezik Gree. Jezik sestavljajo besede, ki v prevodu izpostavljajo prednostne lastnosti blagovne znamke Gree in njihovih klimatskih naprav. Kampanja poteka spomladi, kar je malce nenavadno, saj ljudje o nakupu klimatskih naprav razmišljajo šele poleti, ko je res vroče. Z aktivnostmi pa želijo kupce tudi posredno opozoriti, da je čas za nakup svetovno znanih klimatskih naprav že zdaj.  

gree

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, lastno spletno mesto, odnosi z mediji, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Yasin Jodeh, Petra Čuber in Tine Roj

Direktor naročnika v agenciji: Nino Horvat

Vodja projekta v agenciji: Sanja Radič

Strateg: Klemen Selan

Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Digitalni snovalec: Dragoljub Savić

Medijski zakup: Vodik agencija

Družbeni mediji: Vodik agencija, Kokos agencija

Produkcijska hiša: Kerozin

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: april–maj 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji