Gree – svetovni jezik za kakovost
»Od zdaj vsi govorimo jezik 'Gree',« pravijo pri največjem proizvajalcu klimatskih naprav na svetu.
Atlas Trading
Kratek opis akcije: Agencija Vodik je za podjetje Atlas Trading zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo za promocijo klimatskih naprav Gree, ki jih ekskluzivno zastopajo v Sloveniji. Blagovna znamka Gree je najbolj prodajana blagovna znamka na svetu, saj proda kar 300 milijonov klimatskih naprav vsako leto. To dejstvo so pri Vodiku zajeli v kreativni ideji, kjer so se poigrali z mislijo, da je Gree tako prepoznaven, da vsi govorijo jezik Gree. Jezik sestavljajo besede, ki v prevodu izpostavljajo prednostne lastnosti blagovne znamke Gree in njihovih klimatskih naprav. Kampanja poteka spomladi, kar je malce nenavadno, saj ljudje o nakupu klimatskih naprav razmišljajo šele poleti, ko je res vroče. Z aktivnostmi pa želijo kupce tudi posredno opozoriti, da je čas za nakup svetovno znanih klimatskih naprav že zdaj.
Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, lastno spletno mesto, odnosi z mediji, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Yasin Jodeh, Petra Čuber in Tine Roj
Direktor naročnika v agenciji: Nino Horvat
Vodja projekta v agenciji: Sanja Radič
Strateg: Klemen Selan
Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik
Umetniška direktorica: Petja Montanez
Digitalni snovalec: Dragoljub Savić
Medijski zakup: Vodik agencija
Družbeni mediji: Vodik agencija, Kokos agencija
Produkcijska hiša: Kerozin
Fotograf: Anže Godec
Trajanje akcije: april–maj 2022