gree
Opaženo

Gree – svetovni jezik za kakovost

»Od zdaj vsi govorimo jezik 'Gree',« pravijo pri največjem proizvajalcu klimatskih naprav na svetu.

Kratek opis akcije: Agencija Vodik je za podjetje Atlas Trading zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo za promocijo klimatskih naprav Gree, ki jih ekskluzivno zastopajo v Sloveniji. Blagovna znamka Gree je najbolj prodajana blagovna znamka na svetu, saj proda kar 300 milijonov klimatskih naprav vsako leto. To dejstvo so pri Vodiku zajeli v kreativni ideji, kjer so se poigrali z mislijo, da je Gree tako prepoznaven, da vsi govorijo jezik Gree. Jezik sestavljajo besede, ki v prevodu izpostavljajo prednostne lastnosti blagovne znamke Gree in njihovih klimatskih naprav. Kampanja poteka spomladi, kar je malce nenavadno, saj ljudje o nakupu klimatskih naprav razmišljajo šele poleti, ko je res vroče. Z aktivnostmi pa želijo kupce tudi posredno opozoriti, da je čas za nakup svetovno znanih klimatskih naprav že zdaj.  

gree

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, lastno spletno mesto, odnosi z mediji, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Yasin Jodeh, Petra Čuber in Tine Roj

Direktor naročnika v agenciji: Nino Horvat

Vodja projekta v agenciji: Sanja Radič

Strateg: Klemen Selan

Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Digitalni snovalec: Dragoljub Savić

Medijski zakup: Vodik agencija

Družbeni mediji: Vodik agencija, Kokos agencija

Produkcijska hiša: Kerozin

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: april–maj 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji