Harry Styles za nove Applove slušalke poustvaril ikonične silhuete iz oglasa za iPod
Apple je za predstavitev novih brezžičnih slušalk AirPods poustvaril legendarni oglas za iPod, ki šteje že skoraj 20 let. Oglas je požel mnogo pozornosti ne le zaradi nostalgičnih čustev, temveč tudi zaradi uvoda v nov album pop zvezdnika Harryja Stylesa.
Kaja Kovič
Komunikacijsko akcijo je Apple ustvaril v sodelovanju z agencijo TBWA\Media Arts. K sodelovanju so povabili pevca Harryja Stylesa, ki je v oglasu z javnostjo delil delček svojega težko pričakovanega novega albuma Harry's House, in sicer pesem Music for Sushi Restaurant. Oglas je požel mnogo pozornosti, saj združuje elemente ikonične kampanje, ki zbuja nostalgična čustva, eno od največjih pop ikon in najavo njegovega novega albuma.
Stylesa so za promocijo tretje generacije slušalk AirPods izbrali zato, ker ga imajo za »pop ikono in kulturno senzacijo«, kot pojasnjujejo v Applu. Z njim so že sodelovali v preteklosti, ko je nastopil na virtualnem glasbenem dogodku Apple Music Live.
Ikonične silhuete iz leta 2003 so v agenciji TBWA\Media Arts preoblikovali v niz senc barvnih silhuet z namenom, da izpostavijo ključno tehnološko novost izdelka, to je povečano in poglobljeno prostorsko zvočno izkušnjo.
Tržnokomunikacijsko akcijo bodo predstavljali na televiziji, družbenih omrežjih, pretočnih platformah, preko zunanjega oglaševanja in v vseh fizičnih Applovih prodajalnah.