Heineken ozavešča o varni vožnji: Bistre misli, trezna glava
Globalna Heinekenova kampanja »Kadar voziš, ne pij« je potekala tudi v Sloveniji, in sicer z inovativno aktivacijo, ki so jo ustvarili skupaj z Luno TBWA..
Heineken
Kljub temu, da je pivo sinonim za sproščeno druženje, obstajajo trenutki, ko alkohol ni dobrodošel in vožnja je zagotovo med njimi, trdijo v Heinekenu. Prav zato s svojo brezalkoholno različico opozarjajo na širše ozaveščanje o odgovornem pitju; ob tem pa že opažajo, da povpraševanje po brezalkoholni različici narašča, kar kaže, da so s pijačo Heineken 0,0 že prepričali potrošnike. Blagovna znamka Heineken, pod okriljem katere od leta 2016 po vsem svetu načrtno vlagajo v kampanje za promocijo odgovornega pitja in s tem odvračajo ljudi od vožnje pod vplivom alkohola, dodatno vsaj 10 odstotkov medijskih sredstev letno nameni proaktivnemu ozaveščanju o odgovornem pitju.
Kampanja na lokalni ravni
Heineken je lokalizirano kampanjo ustvaril z agencijo Luna TBWA, sporočila nove kampanje pa so lansirali tam, kjer so jih ljudje najmanj pričakovali.
Prva takšna so bila parkirišča, kjer so vozniki prejeli parkirni listek z oznamčenim sporočilom »Bistre misli, trezna glava«. S tem so kot prvi nagovorili zelo jasno definirano ciljno skupino – voznike - še preden so naročili svojo prvo pijačo.
Na postajališčih za izposojo koles Nomago so Heinekenovi promotorji z brezplačnim brezalkoholnim pivom Heineken 0.0 razveseljevali vse, ki so po kolesarjenju potrebovali osvežitev, saj je prednost piva Heineken 0.0 prav v tem, da si ga lahko brez slabe vesti privoščiš tudi na vroč dan po športni aktivnosti.
V izbranih trgovskih centrih Merkur pa je Heineken z oznamčenim hladilnikom, polnim brezplačnih piv Heineken 0.0, razveselil vse, ki so osvežitev in bistre misli potrebovali med napornim nakupovanjem in delom v domači delavnici, kjer običajno alkoholno pivo ni primerno.
Elementi akcije: Oglaševanje na družbenih omrežjih, parkirni listki, kolesa Nomago, sodelovanje z Merkurjem
Predstavniki naročnika: Katja Sabadin
Direktor naročnika v agenciji: Martin Stariha
Vodja projekta v agenciji: Petra Noterzberg
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Miha Avsenik
Mlajša digitalna strateginja: Lara Mlakar
Upravljavka digitalnih vsebin: Laura Kovše