mm
Opaženo

Heineken ozavešča o varni vožnji: Bistre misli, trezna glava

Globalna Heinekenova kampanja »Kadar voziš, ne pij« je potekala tudi v Sloveniji, in sicer z inovativno aktivacijo, ki so jo ustvarili skupaj z Luno TBWA..

Kljub temu, da je pivo sinonim za sproščeno druženje, obstajajo trenutki, ko alkohol ni dobrodošel in vožnja je zagotovo med njimi, trdijo v Heinekenu. Prav zato s svojo brezalkoholno različico opozarjajo na širše ozaveščanje o odgovornem pitju; ob tem pa že opažajo, da povpraševanje po brezalkoholni različici narašča, kar kaže, da so s pijačo Heineken 0,0 že prepričali potrošnike. Blagovna znamka Heineken, pod okriljem katere od leta 2016 po vsem svetu načrtno vlagajo v kampanje za promocijo odgovornega pitja in s tem odvračajo ljudi od vožnje pod vplivom alkohola, dodatno vsaj 10 odstotkov medijskih sredstev letno nameni proaktivnemu ozaveščanju o odgovornem pitju.

Kampanja na lokalni ravni

Heineken je lokalizirano kampanjo ustvaril z agencijo Luna TBWA, sporočila nove kampanje pa so lansirali tam, kjer so jih ljudje najmanj pričakovali. 

Prva takšna so bila parkirišča, kjer so vozniki prejeli parkirni listek z oznamčenim sporočilom »Bistre misli, trezna glava«. S tem so kot prvi nagovorili zelo jasno definirano ciljno skupino – voznike - še preden so naročili svojo prvo pijačo.

Na postajališčih za izposojo koles Nomago so Heinekenovi promotorji z brezplačnim brezalkoholnim pivom Heineken 0.0 razveseljevali vse, ki so po kolesarjenju potrebovali osvežitev, saj je prednost piva Heineken 0.0 prav v tem, da si ga lahko brez slabe vesti privoščiš tudi na vroč dan po športni aktivnosti.

V izbranih trgovskih centrih Merkur pa je Heineken z oznamčenim hladilnikom, polnim brezplačnih piv Heineken 0.0, razveselil vse, ki so osvežitev in bistre misli potrebovali med napornim nakupovanjem in delom v domači delavnici, kjer običajno alkoholno pivo ni primerno. 

 

mm

m

Elementi akcije: Oglaševanje na družbenih omrežjih, parkirni listki, kolesa Nomago, sodelovanje z Merkurjem
Predstavniki naročnika: Katja Sabadin
Direktor naročnika v agenciji: Martin Stariha
Vodja projekta v agenciji: Petra Noterzberg
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Miha Avsenik
Mlajša digitalna strateginja: Lara Mlakar
Upravljavka digitalnih vsebin: Laura Kovše

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji