hitrost
Opaženo

HITROST

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa je s pomočjo agencije Futura DDB vzpostavila akcijo HITROST, v kateri voznike opozarjajo na nevarnost previsoke hitrosti vožnje. Slednja je namreč eden izmed glavnih vzrokov prometnih nesreč.

Kratek opis akcije: Hitrost kot dejavnik tveganja ostaja eden izmed glavnih vzrokov prometnih nesreč. Zaskrbljujoče je predvsem dejstvo, da hitrost pomembno prispeva k teži posledic prometnih nesreč, številu hudo in smrtno poškodovanih. S kampanjo naročnik AVP hitrim voznikom sporoča, da z divjanjem ne pridobijo ničesar. S prehitro vožnjo cilja mnogokrat sploh ne dosežejo, saj se prej lahko zgodi nesreča, ki njihovo pot zaključi.
Čas trajanja akcije: od marca do novembra 2022
Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, tiskani oglasi, City light panoji, plakati, sporočila za javnost, avtobusno oglaševanje, družbena omrežja, POS materiali.
Naročnik: AVP (Agencija za varnost v prometu)
Agencija: Futura DDB d.o.o.
Predstavnik naročnika: Petra Fatur
Vodja projekta v agenciji: Dominika Koprivc, Peter Dobovičnik
Kreativni direktor: Zoran Gabrijan
Tekstopisec: Tina Križaj
Art direktor: Miha Grobler
Oblikovalec: Janez Vizjak
Produkcijska hiša: Albatross Films d.o.o.

hitrost

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji