Hofer: BIO natura odkriva BIO kotičke
Hofer je preimenovanje lastne blagovne znamke NATUR AKTIV v BIO natura pospremil z digitalno akcijo BIO kotiček, ki jo je ustvarila in izvedla agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana.
Po besedah trgovca ostaja znamka BIO natura prepoznavna po trajnostnem načinu ekološke pridelave, ki prispeva k ohranjanju okolja in biološke raznovrstnosti. V digitalni aktivaciji so se tako osredotočili na odkrivanje lepih kotičkov neokrnjene slovenske narave, ki so jih povezali z odkrivanjem njihovih raznolikih BIO okusov. Pridelki njihove blagovne znamke BIO natura namreč uspevajo nedaleč stran od iskanih lokacij s fotografij.
Iskanje BIO kotičkov poteka na spletni strani (www.biokoticek.si), ustvarjeni posebej za namen nagradne igre. Na njej lahko sodelujoči do 2. oktobra 2022 ugibajo skrito lokacijo aktualne fotografije v določeni slovenski regiji, tako da na interaktivnem zemljevidu Slovenije preprosto postavijo svoj »pin«, pojasnijo pri agenciji Saatchi&Saatchi. Pri iskanju kotičkov si lahko pomagajo z namigi, ki jih na družbenih omrežjih delijo vplivneži. HOFER bo vsak teden petim sodelujočim v nagradni igri, ki bodo najbolj natančno napovedali lokacijo, podaril paket izdelkov BIO natura in HOFER-jevo darilno kartico v vrednosti 10 evrov. Med vsemi sodelujočimi pa bo izžreban tudi dobitnik vikend oddiha na turistični kmetiji za dve osebi.
Elementi akcije: spletna stran, spletne pasice, radijski oglasi in radijska moderacija, tiskani oglasi, družbena omrežja, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katarina Gašperšič, Katja Kolman, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nadja Jurca
Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Zmago Žnidaršič
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Vlasta Merc
Oblikovanje in izvedba: Jernej Kramberger
Produkcija spletne strani: Spletna postaja
GDN taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)
Medijski zakup: GroupM, Zagreb
Družbena omrežja: Sonce.net
Fotograf: Jan Jenko
Radijska aktivacija: Radio 1
Drugi sodelavci pri projektu: Tereza Poljanič, Jan Kovačič, Taja Polovšak in Rebeka Fink
Trajanje akcije: september – oktober 2022