bla
Opaženo

Hofer: BIO natura odkriva BIO kotičke

Hofer je preimenovanje lastne blagovne znamke NATUR AKTIV v BIO natura pospremil z digitalno akcijo BIO kotiček, ki jo je ustvarila in izvedla agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Po besedah trgovca ostaja znamka BIO natura prepoznavna po trajnostnem načinu ekološke pridelave, ki prispeva k ohranjanju okolja in biološke raznovrstnosti. V digitalni aktivaciji so se tako osredotočili na odkrivanje lepih kotičkov neokrnjene slovenske narave, ki so jih povezali z odkrivanjem njihovih raznolikih BIO okusov. Pridelki njihove blagovne znamke BIO natura namreč uspevajo nedaleč stran od iskanih lokacij s fotografij.

Iskanje BIO kotičkov poteka na spletni strani (www.biokoticek.si), ustvarjeni posebej za namen nagradne igre. Na njej lahko sodelujoči do 2. oktobra 2022 ugibajo skrito lokacijo aktualne fotografije v določeni slovenski regiji, tako da na interaktivnem zemljevidu Slovenije preprosto postavijo svoj »pin«, pojasnijo pri agenciji Saatchi&Saatchi. Pri iskanju kotičkov si lahko pomagajo z namigi, ki jih na družbenih omrežjih delijo vplivneži. HOFER bo vsak teden petim sodelujočim v nagradni igri, ki bodo najbolj natančno napovedali lokacijo, podaril paket izdelkov BIO natura in HOFER-jevo darilno kartico v vrednosti 10 evrov. Med vsemi sodelujočimi pa bo izžreban tudi dobitnik vikend oddiha na turistični kmetiji za dve osebi.

Elementi akcije: spletna stran, spletne pasice, radijski oglasi in radijska moderacija, tiskani oglasi, družbena omrežja, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katarina Gašperšič, Katja Kolman, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Zmago Žnidaršič

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Vlasta Merc

Oblikovanje in izvedba: Jernej Kramberger

Produkcija spletne strani: Spletna postaja

GDN taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)

Medijski zakup: GroupM, Zagreb

Družbena omrežja: Sonce.net

Fotograf: Jan Jenko

Radijska aktivacija: Radio 1

Drugi sodelavci pri projektu: Tereza Poljanič, Jan Kovačič, Taja Polovšak in Rebeka Fink

Trajanje akcije: september – oktober 2022

 

l

č

č

l

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji