hofer
Opaženo

Hofer cena hit miks: Za vsak okus in vsak žep

HOFER je združil različne žanrske izvedbe pesmi Hofer cene v nov »hit miks«.

Opis akcije: HOFER je v zadnjem letu in pol vzpostavil več različic oglaševalske akcije Hofer cene z različnimi glasbami žanri. Rock, pop, rap, operni in narodnozabavni izvedbi so zdaj dodali še različico, ki združuje vse omenjene žanre. Televizijski oglas je tudi tokrat podprt na drugih komunikacijskih kanalih in uspešno gradijo komunikacijo na lastnih družbenih omrežjih. »Objave in nagradne igre v sklopu akcije HOFER cene na naših profilih vedno naletijo na velik odziv. Sproščen in zabaven ton kampanje, ki smo ga prevzeli v našo vsakdanjo komunikacijo s sledilci, pa prinese še kakšen dodaten všeček,« pravijo snovalci akcije.   

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali

Predstavniki naročnika: Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni, Saša Režek in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana (Publicis Groupe Slovenia)

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strateška direktorica: Maja Michieli

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Jernej Kramberger

Zasnova vsebin: Klemen Bobnar MSL (Publicis Groupe Slovenia)

Video produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Priredba izvirne glasbe: Dravle Records

Avtor priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič

Avtor izvirne glasbe: Stephen Kugler in Clemens Marx

Fotograf: Primož Bregar

Medijska strategija in zakup: GroupM, Zagreb

GDN-taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)

Družbena omrežja: Sonce.net

Trajanje akcije: avgust – september 2022

h

h

h

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji