Hofer cena hit miks: Za vsak okus in vsak žep
HOFER je združil različne žanrske izvedbe pesmi Hofer cene v nov »hit miks«.
Opis akcije: HOFER je v zadnjem letu in pol vzpostavil več različic oglaševalske akcije Hofer cene z različnimi glasbami žanri. Rock, pop, rap, operni in narodnozabavni izvedbi so zdaj dodali še različico, ki združuje vse omenjene žanre. Televizijski oglas je tudi tokrat podprt na drugih komunikacijskih kanalih in uspešno gradijo komunikacijo na lastnih družbenih omrežjih. »Objave in nagradne igre v sklopu akcije HOFER cene na naših profilih vedno naletijo na velik odziv. Sproščen in zabaven ton kampanje, ki smo ga prevzeli v našo vsakdanjo komunikacijo s sledilci, pa prinese še kakšen dodaten všeček,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali
Predstavniki naročnika: Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni, Saša Režek in Nadja Jurca
Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana (Publicis Groupe Slovenia)
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Strateška direktorica: Maja Michieli
Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbeni oblikovalec: Jernej Kramberger
Zasnova vsebin: Klemen Bobnar MSL (Publicis Groupe Slovenia)
Video produkcija: Super16
Režiser: Mark Pirc
Avdio produkcija: Matjaž Zdešar
Priredba izvirne glasbe: Dravle Records
Avtor priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič
Avtor izvirne glasbe: Stephen Kugler in Clemens Marx
Fotograf: Primož Bregar
Medijska strategija in zakup: GroupM, Zagreb
GDN-taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)
Družbena omrežja: Sonce.net
Trajanje akcije: avgust – september 2022