hofer
Opaženo

Hofer cena hit miks: Za vsak okus in vsak žep

HOFER je združil različne žanrske izvedbe pesmi Hofer cene v nov »hit miks«.

Opis akcije: HOFER je v zadnjem letu in pol vzpostavil več različic oglaševalske akcije Hofer cene z različnimi glasbami žanri. Rock, pop, rap, operni in narodnozabavni izvedbi so zdaj dodali še različico, ki združuje vse omenjene žanre. Televizijski oglas je tudi tokrat podprt na drugih komunikacijskih kanalih in uspešno gradijo komunikacijo na lastnih družbenih omrežjih. »Objave in nagradne igre v sklopu akcije HOFER cene na naših profilih vedno naletijo na velik odziv. Sproščen in zabaven ton kampanje, ki smo ga prevzeli v našo vsakdanjo komunikacijo s sledilci, pa prinese še kakšen dodaten všeček,« pravijo snovalci akcije.   

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali

Predstavniki naročnika: Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni, Saša Režek in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana (Publicis Groupe Slovenia)

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strateška direktorica: Maja Michieli

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Jernej Kramberger

Zasnova vsebin: Klemen Bobnar MSL (Publicis Groupe Slovenia)

Video produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Priredba izvirne glasbe: Dravle Records

Avtor priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič

Avtor izvirne glasbe: Stephen Kugler in Clemens Marx

Fotograf: Primož Bregar

Medijska strategija in zakup: GroupM, Zagreb

GDN-taktika in zakup: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)

Družbena omrežja: Sonce.net

Trajanje akcije: avgust – september 2022

h

h

h

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji