Hofer cena osvaja z novim hitom in spet podira rekorde gledanosti
Hofer cena, ki je lani že postala kulturološki in oglaševalski fenomen, širi svojo priljubljenost še v narodnozabavni žanr in ponovno podira rekorde.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Samo v prvem vikendu predvajanja si je video ogledalo preko 200.000 uporabnikov na družbenih omrežjih in vzpodbudilo več kot 5.000 interakcij.
»Novi narodnozabavni val, ki ponovno slavi največjo značilnost in prednost za kupca – Hofer cena – temelji na 120-sekundnem videu in televizijskem oglasu, zunanjem oglaševanju, komunikaciji na družbenih omrežjih, spletnih medijih, radiu, tisku … Tudi tokrat je glavno vlogo prevzel Lado Bizovičar in ponovno poskrbel, da si bomo ob alpskih ritmih lahko še naprej prešerno po- po- po- požvižgavali 'po, po, po Hofer ceni', saj ta omogoča vsakemu, da zaživi, kot si želi,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak Hofer, komunikacija na prodajnih mestih, lastni Hoferjevi kanali
Predstavniki naročnika: Karmen Ravnikar, Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Urša Golob Pezdirc, Polona Stanovnik, Rok Ficko, Eva Poljanšek, Nina Praprotnik in Nadja Jurca
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar
Kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić
Medijska strategija in zakup: Lidija Rom/Starcom (Publicis Groupe)
Vsebinski marketing: Klemen Bobnar/MSL (Publicis Groupe)
Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net
Digitalna agencija: iPROM
Video produkcija: Super16
Režiser: Mark Pirc
Avdio produkcija: Matjaž Zdešar
Priredba original glasbe: Dravle Records
Avtor narodnozabavne priredbe: Gašper Konec
Avtorja original glasbe: Stephen Kugler & Clemens Marx
Fotografa: Primož Bregar in Bit Sever
Trajanje akcije: maj 2021