HOFER dostava zapelje z novo podobo
HOFER predstavlja enostavno in jasno idejo, za katero pravijo, da ima Slovenija zaradi nje jasno sliko o storitvi.
Hofer trgovina
Kratek opis akcije: V podjetju HOFER so želeli čim bolj jasno sporočiti, da ob nakupu na spletu izdelke iz trgovine brezplačno dostavijo na dom. Ker slika pove več kot tisoč besed, so v agenciji AV Studio zasnovali kreativno rešitev, v kateri govor prevzame kar tovor. Natančneje tovornjak, sestavljen iz telefona in računalnika, s katerima nakupujemo v spletni trgovini, kar jasno predstavlja storitev dostave ter omogoča izpostavitev aktualne ponudbe na zaslonu – kesonu.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, letak
Predstavniki naročnika: Rok Ficko, Eva Poljanšek, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nuša Širovnik
Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt
Kreativni direktor: Gal Erbežnik
Umetniški direktor: Gašper Štern
Oblikovalec: Urh Kočevar
Tekstopiska: Sara Mlinar