dostava
Opaženo

HOFER dostava zapelje z novo podobo

HOFER predstavlja enostavno in jasno idejo, za katero pravijo, da ima Slovenija zaradi nje jasno sliko o storitvi.

Kratek opis akcije: V podjetju HOFER so želeli čim bolj jasno sporočiti, da ob nakupu na spletu izdelke iz trgovine brezplačno dostavijo na dom. Ker slika pove več kot tisoč besed, so v agenciji AV Studio zasnovali kreativno rešitev, v kateri govor prevzame kar tovor. Natančneje tovornjak, sestavljen iz telefona in računalnika, s katerima nakupujemo v spletni trgovini, kar jasno predstavlja storitev dostave ter omogoča izpostavitev aktualne ponudbe na zaslonu – kesonu.

dost1

dost2

dost3

Elementi akcije: spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, letak

Predstavniki naročnika: Rok Ficko, Eva Poljanšek, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nuša Širovnik

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Kreativni direktor: Gal Erbežnik

Umetniški direktor: Gašper Štern

Oblikovalec: Urh Kočevar

Tekstopiska: Sara Mlinar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji