fer
Opaženo

HOFER pomaga mladostnikom uresničiti sanje s svojim skladom

HOFER s pomočjo donacij svojih kupcev tudi letos mladim iz programa Botrstvo pomaga pri uresničitvi sanj in odkrivanju talentov.

Kratek opis akcije: V tretjem valu lani začete komunikacije sklada »Skupaj za fer otroštvo« so tokrat v ospredje postavljeni mladostniki. Tem HOFER s pomočjo prejetih donacij pomaga pri odkrivanju talentov, jim lajša pot do želene izobrazbe in odpira vrata v svet športnih ter kulturnih doživetij.

Vizualno je tudi tokrat v ospredju simbolika rokovanja med mladostnikom in osenčenim junakom, ki predstavlja skrite talente s področij športa, znanosti in kulture.

fer1

fer2

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, objava v letaku, objave na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Katja Kolman, Ana Kepic, Maša Čarni, Zala Fendre, Tamara Buh, Mojca Kastelec in Andrej Hrovat

Direktorica naročnika v agenciji in direktorica projekta: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Umetniška direkcija in oblikovanje: Jasna Vejselovič

Medijski zakup: GroupM

Začetek akcije: september 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji