hofer bio1
Opaženo

HOFER preimenoval NATUR AKTIV v BIO natura

Številni HOFER-jevi izdelki blagovne znamke NATUR AKTIV so dobili novo podobo in novo ime BIO natura. S septembrsko oglaševalsko akcijo se novo ime in logotip prvič pojavljata tudi v oglasnih gradivih, ki jih za HOFER pripravlja agencija Saatchi&Saatchi.

Kratek opis akcije: »S kontinuirano komunikacijo smo zadnjih sedem let skupaj z agencijo krojili pozicijo lastne blagovne znamke NATUR AKTIV. S preimenovanjem v BIO natura in novim logotipom je linija izdelkov deležna le manjše vizualne osvežitve. Povsem nedotaknjeni pa ostajajo tako trajnostni način ekološke pridelave kot tudi recepture izdelkov,« pravijo pri HOFER-ju. V agenciji se že veselijo naslednjega koraka v razvoju ene od najbolj priljubljenih HOFER-jevih lastnih blagovnih znamk, ki se bo še naprej podpisovala s pozicijskim stavkom »Dobro je imeti košček narave doma«.

 bio1

bio2

bio3

bio4

bio5

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, veliki oglasni plakati, objava v letaku, promocijske novice

Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katja Kolman, Katarina Gašperšič, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica in izvedba: Jasna Vejselović in Jernej Kramberger

3D-vizualizacija: Luka Baučar

Produkcija televizijskega oglasa: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Skladatelj: Nemanja Mosurovič

Avtorica besedila: Nevena Glušica

Glasbena produkcija: Sonic Tree

Produkcija radijskega oglasa: Matjaž Zdešar

Trajanje akcije: september 2022a

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji