HOFER preimenoval NATUR AKTIV v BIO natura
Številni HOFER-jevi izdelki blagovne znamke NATUR AKTIV so dobili novo podobo in novo ime BIO natura. S septembrsko oglaševalsko akcijo se novo ime in logotip prvič pojavljata tudi v oglasnih gradivih, ki jih za HOFER pripravlja agencija Saatchi&Saatchi.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: »S kontinuirano komunikacijo smo zadnjih sedem let skupaj z agencijo krojili pozicijo lastne blagovne znamke NATUR AKTIV. S preimenovanjem v BIO natura in novim logotipom je linija izdelkov deležna le manjše vizualne osvežitve. Povsem nedotaknjeni pa ostajajo tako trajnostni način ekološke pridelave kot tudi recepture izdelkov,« pravijo pri HOFER-ju. V agenciji se že veselijo naslednjega koraka v razvoju ene od najbolj priljubljenih HOFER-jevih lastnih blagovnih znamk, ki se bo še naprej podpisovala s pozicijskim stavkom »Dobro je imeti košček narave doma«.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, veliki oglasni plakati, objava v letaku, promocijske novice
Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katja Kolman, Katarina Gašperšič, Rok Ficko, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nadja Jurca
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica in izvedba: Jasna Vejselović in Jernej Kramberger
3D-vizualizacija: Luka Baučar
Produkcija televizijskega oglasa: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Skladatelj: Nemanja Mosurovič
Avtorica besedila: Nevena Glušica
Glasbena produkcija: Sonic Tree
Produkcija radijskega oglasa: Matjaž Zdešar
Trajanje akcije: september 2022a