izbor hofer
Opaženo

Hofer scena

Hofer se predstavlja z oglaševalsko akcijo oziroma dvominutnim videospotom z Ladom Bizovičarjem v glavni vlogi.

Kratek opis akcije: Kot poudarjajo v Hoferju, je akcija tudi dokaz procesne in stroškovne optimizacije znotraj skupine Hofer/Aldi, saj je Slovenija ob Avstriji in Nemčiji tretja država s svojo različico pesmi. »Hofer cena je sopomenka za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, zato smo v njeno čast naredili celo sceno. Akcija izstopa z dvominutnim videospotom z Ladom Bizovičarjem, v katerem slavimo življenje brez odrekanja, saj naša cena prav vsakemu omogoča, da zaživi, kot si želi,« pojasnjujejo.

V agenciji Saatchi&Saatchi dodajajo, da ritem pesmi za pozorne poslušalce ne bo nov. »V sklopu pripravljanja terena za Hofer sceno smo 'melodijo' pesmi dejansko predstavili že na začetku tega leta v akciji 'Dobrodošli'. Zdaj, ko je z Ladom dobila še rimajočo besedilo, je vse skupaj še bolj udarno,« menijo.    

hofer1

hofer2

hofer3

hofer4

hofer5

Elementi akcije: glasbeni video, televizijski oglasi, tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Andrej Hrovat, Vid Dežman, Nastja Ižanc, Polona Stanovnik, Eva Poljanšek, Maja Rotovnik, Rok Ficko in Teja Gašperšič

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strateška načrtovalka: Maja Michieli

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Besedilo pesmi: Lado Bizovičar, Jure Karas in Zmago Žnidaršič

Glasbeni producent: Damjan Jovič za Dravle Records

Stratega za digitalno oglaševanje in družbena omrežja: Petra Hočevar in Polona Stanovnik

Digitalna snovalca in producenta: Matjaž Škufca in Robert Lupše

Izvedbena oblikovalca: Siniša Šafarić, Jasna Vejselovič

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Avdio-video produkcija: Super16

Medijska agencija: Starcom

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji