Hofer scena
Hofer se predstavlja z oglaševalsko akcijo oziroma dvominutnim videospotom z Ladom Bizovičarjem v glavni vlogi.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Kot poudarjajo v Hoferju, je akcija tudi dokaz procesne in stroškovne optimizacije znotraj skupine Hofer/Aldi, saj je Slovenija ob Avstriji in Nemčiji tretja država s svojo različico pesmi. »Hofer cena je sopomenka za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, zato smo v njeno čast naredili celo sceno. Akcija izstopa z dvominutnim videospotom z Ladom Bizovičarjem, v katerem slavimo življenje brez odrekanja, saj naša cena prav vsakemu omogoča, da zaživi, kot si želi,« pojasnjujejo.
V agenciji Saatchi&Saatchi dodajajo, da ritem pesmi za pozorne poslušalce ne bo nov. »V sklopu pripravljanja terena za Hofer sceno smo 'melodijo' pesmi dejansko predstavili že na začetku tega leta v akciji 'Dobrodošli'. Zdaj, ko je z Ladom dobila še rimajočo besedilo, je vse skupaj še bolj udarno,« menijo.
Elementi akcije: glasbeni video, televizijski oglasi, tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Andrej Hrovat, Vid Dežman, Nastja Ižanc, Polona Stanovnik, Eva Poljanšek, Maja Rotovnik, Rok Ficko in Teja Gašperšič
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Strateška načrtovalka: Maja Michieli
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Besedilo pesmi: Lado Bizovičar, Jure Karas in Zmago Žnidaršič
Glasbeni producent: Damjan Jovič za Dravle Records
Stratega za digitalno oglaševanje in družbena omrežja: Petra Hočevar in Polona Stanovnik
Digitalna snovalca in producenta: Matjaž Škufca in Robert Lupše
Izvedbena oblikovalca: Siniša Šafarić, Jasna Vejselovič
Fotografinja: Suzan Gabrijan
Avdio-video produkcija: Super16
Medijska agencija: Starcom