hot
Opaženo

HoT – Človekov najboljši operater

HoT, Hoferjev mobilni operater, je ob rojstnem dnevu s pomočjo agencije AV studio dobil novo komunikacijo povečanih paketov.

Kratek opis akcije: V agenciji AV Studio so novo komunikacijo za HoT – Hofer telekom zasnovali tako, da je ustrezala dvema kriterijema. Želeli so modularnost, ki jim omogoča preprosto izpostavitev in dopolnjevanje posamezne ponudbe, hkrati pa so to hoteli storiti na način, ki bo skladen z duhom časa in bo že s samo obliko sporočal, da gre za povsem digitalnega operaterja. »Navdih smo našli v pixel artu, ki je prispeval k novi podobi oglasov, za vsebino pa smo se naslonili na vrednote, ki jih ima HoT kot znamka. Lastnosti, kot so poštenost, enostavnost in dejstvo, da se povsem prilagodi našim potrebam, lahko krasijo le najboljšega prijatelja. In to HoT tudi je, najboljši digitalni prijatelj. Človekov najboljši operater,« pravijo v agenciji.

HoT

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, letak

Predstavnici naročnika: Mojca Kastelec in Manca Kogej Vončina

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Kreativni direktor: Gal Erbežnik

Umetniški direktor: Vladan Srdić

Tekstopiska: Sara Mlinar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji