Hrčki se vračajo
S poletjem se v nadaljevanju uspešne oglaševalske akcije vračajo hrčki iz Dedolesa.
Dedoles
Kratek opis akcije: Aktualna poletna oglaševalska akcija, ki poleg Slovenije poteka tudi na Češkem, Slovaškem, Madžarskem in v Nemčiji, sledi uspešnemu konceptu in v ospredje postavlja vrednote znamke Dedoles – igrivost, sproščenost in zabavo. Vrednote se odražajo takov vizualni plati oglasov kot tudi v zgodbi, izvirni glasbi in izvirnih, kreativno prilagojenih besedilih pesmi ter nagovoru.
Oglasi, ki jih je kreativno zasnovala praška agencija Somebody&Somebody, so začeli tradicionalne in digitalne medije prvič osvajati poleti 2020 na Češkem in Slovaškem. V Sloveniji so se kot na tretjem tržišču pojavili decembra istega leta in so poželi navdušenje uporabnikov ter množičen pozitiven odziv v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih, tudi ob podpori slovenskih vplivnežev. Uspešnost dosedanjih akcij dokazujejo podatki, po katerih neizzvani priklic kampanje pri potrošnikih doseže 55 odstotkov. S poslovnega vidika so z oglaševanjem s hrčki uspeli povečati prodajo izdelkov slovaške znamke Dedoles na omenjenih tržiščih za 500 odstotkov v primerjavi s predvidenimi petdesetimi. Poleg tega je akcija dobila več nagrad, na primer sloveški Effie in nagrado Highly Commended v okviru Marketing Week Awards.
Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje
Predstavnika naročnika: Richard Mareček in Jana Čišková
Kreativni direktor: Radovan Andrej Grežo
Umetniški direktor: Marián Kolev
Tekstopisca: Radovan Andrej Grežo in Michal Lamprecht
Kreativna priredba v slovenščino: Michal Lamprecht
Vodji projekta: Petra Nemčeková in Lucia Tureková
Medijska strategija in zakup: Zenith Slovaška, Zenith Slovenia
Video produkcija: Alien Studio
Režiser: Martin Marček
Postprodukcija: Alien Studio
Snemanje VO (Slovenija): AX Production
Zvočna obdelava: K2 Slovakia
Glasba in besedilo: FatMusic
Trajanje akcije: junij 2022