dedoles3
Opaženo

Hrčki se vračajo

S poletjem se v nadaljevanju uspešne oglaševalske akcije vračajo hrčki iz Dedolesa.

Kratek opis akcije: Aktualna poletna oglaševalska akcija, ki poleg Slovenije poteka tudi na Češkem, Slovaškem, Madžarskem in v Nemčiji, sledi uspešnemu konceptu in v ospredje postavlja vrednote znamke Dedoles – igrivost, sproščenost in zabavo. Vrednote se odražajo takov vizualni plati oglasov kot tudi v zgodbi, izvirni glasbi in izvirnih, kreativno prilagojenih besedilih pesmi ter nagovoru. 

Oglasi, ki jih je kreativno zasnovala praška agencija Somebody&Somebody, so začeli tradicionalne in digitalne medije prvič osvajati poleti 2020 na Češkem in Slovaškem. V Sloveniji so se kot na tretjem tržišču pojavili decembra istega leta in so poželi navdušenje uporabnikov ter množičen pozitiven odziv v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih, tudi ob podpori slovenskih vplivnežev. Uspešnost dosedanjih akcij dokazujejo podatki, po katerih neizzvani priklic kampanje pri potrošnikih doseže 55 odstotkov. S poslovnega vidika so z oglaševanjem s hrčki uspeli povečati prodajo izdelkov slovaške znamke Dedoles na omenjenih tržiščih za 500 odstotkov v primerjavi s predvidenimi petdesetimi. Poleg tega je akcija dobila več nagrad, na primer sloveški Effie in nagrado Highly Commended v okviru Marketing Week Awards.

Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Richard Mareček in Jana Čišková

Kreativni direktor: Radovan Andrej Grežo

Umetniški direktor: Marián Kolev

Tekstopisca: Radovan Andrej Grežo in Michal Lamprecht

Kreativna priredba v slovenščino: Michal Lamprecht

Vodji projekta: Petra Nemčeková in Lucia Tureková

Medijska strategija in zakup: Zenith Slovaška, Zenith Slovenia

Video produkcija: Alien Studio

Režiser: Martin Marček

Postprodukcija: Alien Studio

Snemanje VO (Slovenija): AX Production

Zvočna obdelava: K2 Slovakia

Glasba in besedilo: FatMusic

Trajanje akcije: junij 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji