dedoles3
Opaženo

Hrčki se vračajo

S poletjem se v nadaljevanju uspešne oglaševalske akcije vračajo hrčki iz Dedolesa.

Kratek opis akcije: Aktualna poletna oglaševalska akcija, ki poleg Slovenije poteka tudi na Češkem, Slovaškem, Madžarskem in v Nemčiji, sledi uspešnemu konceptu in v ospredje postavlja vrednote znamke Dedoles – igrivost, sproščenost in zabavo. Vrednote se odražajo takov vizualni plati oglasov kot tudi v zgodbi, izvirni glasbi in izvirnih, kreativno prilagojenih besedilih pesmi ter nagovoru. 

Oglasi, ki jih je kreativno zasnovala praška agencija Somebody&Somebody, so začeli tradicionalne in digitalne medije prvič osvajati poleti 2020 na Češkem in Slovaškem. V Sloveniji so se kot na tretjem tržišču pojavili decembra istega leta in so poželi navdušenje uporabnikov ter množičen pozitiven odziv v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih, tudi ob podpori slovenskih vplivnežev. Uspešnost dosedanjih akcij dokazujejo podatki, po katerih neizzvani priklic kampanje pri potrošnikih doseže 55 odstotkov. S poslovnega vidika so z oglaševanjem s hrčki uspeli povečati prodajo izdelkov slovaške znamke Dedoles na omenjenih tržiščih za 500 odstotkov v primerjavi s predvidenimi petdesetimi. Poleg tega je akcija dobila več nagrad, na primer sloveški Effie in nagrado Highly Commended v okviru Marketing Week Awards.

Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Richard Mareček in Jana Čišková

Kreativni direktor: Radovan Andrej Grežo

Umetniški direktor: Marián Kolev

Tekstopisca: Radovan Andrej Grežo in Michal Lamprecht

Kreativna priredba v slovenščino: Michal Lamprecht

Vodji projekta: Petra Nemčeková in Lucia Tureková

Medijska strategija in zakup: Zenith Slovaška, Zenith Slovenia

Video produkcija: Alien Studio

Režiser: Martin Marček

Postprodukcija: Alien Studio

Snemanje VO (Slovenija): AX Production

Zvočna obdelava: K2 Slovakia

Glasba in besedilo: FatMusic

Trajanje akcije: junij 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji