hvala narava
Opaženo

Hvala, narava

ETA Kamnik in agencija ENKI sta v najnovejši oglaševalski akciji »Hvala, narava« pozvali ljudi, da delijo hvaležnost do drobnih stvari, ki nam prinašajo največjo radost.

Kratek opis akcije: Po Sloveniji so se na zunanjih oglasnih površinah začeli pojavljati oglasi s sloganom Hvala, narava, ki nas za trenutek prešine z dragoceno zahvalno mislijo. Eta Kamnik - Natureta z akcijo poziva, da razmislimo o najmanjših stvareh, ki se nam zdijo povsem samoumevne, vendar si brez njih ne moremo predstavljati življenja. »Letni čas, vzhod sonca, rodovitna prst in zdravi pridelki, družina in veseli prijatelji ter ne nazadnje smeh najbližjih so tisti drobci življenja, ki jim najbolj pogosto pozabimo izkazati svojo hvaležnost,« pravijo.

Agencija ENKI je oglaševalsko akcijo razširila na televizijske zaslone in družbena omrežja, kjer poleg znanih slovenskih obrazov in vplivnežev z Instagrama svojo hvaležnost delijo tudi drugi uporabniki. Ključnik #hvalanarava in Naturetini stickerji na Instagramu so tako postali že stalnica vsakdanjih utrinkov iz narave.

Eden od ciljev oglaševalske akcije je vzpostaviti demonstracijski vrt v Naravnem rezervatu Ormoške lagune. Pri projektu se jim je pridružilo Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije (DOPPS), ki bo pripomoglo k spodbujanju zdravega vrtnarjenja za ohranjanje biotske pestrosti na domačih vrtovih.

hvala narava

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, pristajalna stran, sodelovanje z vplivneži, komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi, stickerji na Instagramu

Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Staša Tunja

Strateginja in vodja projekta: Tjaša Lenardič

Kreativni direktor televizijskega spota: Gal Erbežnik

Tekstopiska: Iris Vrhovski

Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj

Produkcija spletnega mesta: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Medijska agencija: AM Komunikacije

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji