hvala narava
Opaženo

Hvala, narava

ETA Kamnik in agencija ENKI sta v najnovejši oglaševalski akciji »Hvala, narava« pozvali ljudi, da delijo hvaležnost do drobnih stvari, ki nam prinašajo največjo radost.

Kratek opis akcije: Po Sloveniji so se na zunanjih oglasnih površinah začeli pojavljati oglasi s sloganom Hvala, narava, ki nas za trenutek prešine z dragoceno zahvalno mislijo. Eta Kamnik - Natureta z akcijo poziva, da razmislimo o najmanjših stvareh, ki se nam zdijo povsem samoumevne, vendar si brez njih ne moremo predstavljati življenja. »Letni čas, vzhod sonca, rodovitna prst in zdravi pridelki, družina in veseli prijatelji ter ne nazadnje smeh najbližjih so tisti drobci življenja, ki jim najbolj pogosto pozabimo izkazati svojo hvaležnost,« pravijo.

Agencija ENKI je oglaševalsko akcijo razširila na televizijske zaslone in družbena omrežja, kjer poleg znanih slovenskih obrazov in vplivnežev z Instagrama svojo hvaležnost delijo tudi drugi uporabniki. Ključnik #hvalanarava in Naturetini stickerji na Instagramu so tako postali že stalnica vsakdanjih utrinkov iz narave.

Eden od ciljev oglaševalske akcije je vzpostaviti demonstracijski vrt v Naravnem rezervatu Ormoške lagune. Pri projektu se jim je pridružilo Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije (DOPPS), ki bo pripomoglo k spodbujanju zdravega vrtnarjenja za ohranjanje biotske pestrosti na domačih vrtovih.

hvala narava

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, pristajalna stran, sodelovanje z vplivneži, komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi, stickerji na Instagramu

Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Staša Tunja

Strateginja in vodja projekta: Tjaša Lenardič

Kreativni direktor televizijskega spota: Gal Erbežnik

Tekstopiska: Iris Vrhovski

Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj

Produkcija spletnega mesta: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Medijska agencija: AM Komunikacije

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji