Hvala, narava
ETA Kamnik in agencija ENKI sta v najnovejši oglaševalski akciji »Hvala, narava« pozvali ljudi, da delijo hvaležnost do drobnih stvari, ki nam prinašajo največjo radost.
ETA Kamnik
Kratek opis akcije: Po Sloveniji so se na zunanjih oglasnih površinah začeli pojavljati oglasi s sloganom Hvala, narava, ki nas za trenutek prešine z dragoceno zahvalno mislijo. Eta Kamnik - Natureta z akcijo poziva, da razmislimo o najmanjših stvareh, ki se nam zdijo povsem samoumevne, vendar si brez njih ne moremo predstavljati življenja. »Letni čas, vzhod sonca, rodovitna prst in zdravi pridelki, družina in veseli prijatelji ter ne nazadnje smeh najbližjih so tisti drobci življenja, ki jim najbolj pogosto pozabimo izkazati svojo hvaležnost,« pravijo.
Agencija ENKI je oglaševalsko akcijo razširila na televizijske zaslone in družbena omrežja, kjer poleg znanih slovenskih obrazov in vplivnežev z Instagrama svojo hvaležnost delijo tudi drugi uporabniki. Ključnik #hvalanarava in Naturetini stickerji na Instagramu so tako postali že stalnica vsakdanjih utrinkov iz narave.
Eden od ciljev oglaševalske akcije je vzpostaviti demonstracijski vrt v Naravnem rezervatu Ormoške lagune. Pri projektu se jim je pridružilo Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije (DOPPS), ki bo pripomoglo k spodbujanju zdravega vrtnarjenja za ohranjanje biotske pestrosti na domačih vrtovih.
Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, pristajalna stran, sodelovanje z vplivneži, komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi, stickerji na Instagramu
Predstavnici naročnika: Ksenija Jankovič in Staša Tunja
Strateginja in vodja projekta: Tjaša Lenardič
Kreativni direktor televizijskega spota: Gal Erbežnik
Tekstopiska: Iris Vrhovski
Oblikovalca: Luka Grčar in Blaž Jakelj
Produkcija spletnega mesta: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Medijska agencija: AM Komunikacije