ikea
Opaženo

IKEA spremenila domove Kanadčanov v razstavne prostore

IKEA je ob prihodu in odprtju prvih trgovin v kanadskem mestu Toronto promovirala svoje izdelke tako, da je spremenila domove ljudi v žive kataloge.

Trgovska veriga je izbrana stanovanja in hiše opremila s pohištvom in gospodinjskimi izdelki Ikea ter okoli oken postavila nekakšne okvirje, ki so dajali vtis velikega plakata. Vsa invovativna oglasna mesta so nosila slogan »Narejeno za življenje v središču mesta« in opis lokacij, kjer stoji nova trgovina.

»Ko smo se v oddelku za marketing pogovajali o tem, kako bi se predstavili v Torontu, smo pomislili: če so navdih za naše razstavne prostore domovi v Torontu, zakaj ne bi postavili svojih razstavnih eksponatov v domove v Torontu,« pravi Jordan Sequiera, vodja marketinške akcije za IKEA Kanada. »To je bila priložnost, da pokažemo prilagojenost Ikee življenjskim slogom in soseskam mesta.« Pri tržnokomunikacijski akciji jim je, kot pri vseh projektih v Kanadi, pomagala agencija Rethink.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji