IKEA spremenila domove Kanadčanov v razstavne prostore
IKEA je ob prihodu in odprtju prvih trgovin v kanadskem mestu Toronto promovirala svoje izdelke tako, da je spremenila domove ljudi v žive kataloge.
Kaja Kovič
IKEA
Trgovska veriga je izbrana stanovanja in hiše opremila s pohištvom in gospodinjskimi izdelki Ikea ter okoli oken postavila nekakšne okvirje, ki so dajali vtis velikega plakata. Vsa invovativna oglasna mesta so nosila slogan »Narejeno za življenje v središču mesta« in opis lokacij, kjer stoji nova trgovina.
»Ko smo se v oddelku za marketing pogovajali o tem, kako bi se predstavili v Torontu, smo pomislili: če so navdih za naše razstavne prostore domovi v Torontu, zakaj ne bi postavili svojih razstavnih eksponatov v domove v Torontu,« pravi Jordan Sequiera, vodja marketinške akcije za IKEA Kanada. »To je bila priložnost, da pokažemo prilagojenost Ikee življenjskim slogom in soseskam mesta.« Pri tržnokomunikacijski akciji jim je, kot pri vseh projektih v Kanadi, pomagala agencija Rethink.