trelle
Opaženo

Internetna stran, ki vam lahko reši življenje

V agenciji Methodyca RX so za Trelleborg Slovenija (del mednarodne skupine Trelleborg AB iz Švedske) izdelali spletno stran in razlagalni video ob predstavitvi novega izdelka.

Kratek opis akcije: Gre za svetovno inovacijo – reševalno dvižno blazino Nova, spletna stran in razlagalni video pa omogočata njeno atraktivno in nazorno 3-D predstavitev na daljavo ali na sejmu. Omenjena stran zaradi izredno specifične ciljne skupine (gasilci) nima klasične vloge spletne strani, saj gre v veliki meri za že poznane naročnike.

»Kot marsikatero podjetje je tudi našega naročnika ob načrtovani predstavitvi reševalne dvižne blazine Nova, presenetila pandemija in z njo nova pravila poslovnega delovanja. V duhu omejitev fizičnih stikov je bilo tako potrebno ustvariti prodajno alternativo sejmom, ki sicer v panogi pomenijo glavni prodajni kanal. Po drugi strani je bilo potrebno zagotoviti, da z minimalnimi prilagoditvami lahko spletna stran postane interaktivna predstavitev na sejmu – preko zaslona na dotik,« pojasnjujejo v agenciji. Spletna stran skozi 3-D animacijo predstavi izdelek v kombinaciji s predstavitvenim videom, ki dvižno blazino ustrezno opredeli tudi skozi marketinško zgodbo.

Elementi akcije: spletna stran, razlagalni video, komunikacija na družbenih omrežjih, sejemska predstavitev, tiskovine

Predstavnica naročnika: Špelca Klančar

Vodja projekta: Lea Slak

Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič

Umetniški vodja: Domen Čas

Izvedbeno oblikovanje: Naja Puhan

Programiranje: Matej Zobavnik in Tomislav Angelov

Tekstopisci: Matjaž Jarkovič, Špelca Klančar in Rok Justin

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji