Internetna stran, ki vam lahko reši življenje
V agenciji Methodyca RX so za Trelleborg Slovenija (del mednarodne skupine Trelleborg AB iz Švedske) izdelali spletno stran in razlagalni video ob predstavitvi novega izdelka.
Trelleborg Slovenija
Kratek opis akcije: Gre za svetovno inovacijo – reševalno dvižno blazino Nova, spletna stran in razlagalni video pa omogočata njeno atraktivno in nazorno 3-D predstavitev na daljavo ali na sejmu. Omenjena stran zaradi izredno specifične ciljne skupine (gasilci) nima klasične vloge spletne strani, saj gre v veliki meri za že poznane naročnike.
»Kot marsikatero podjetje je tudi našega naročnika ob načrtovani predstavitvi reševalne dvižne blazine Nova, presenetila pandemija in z njo nova pravila poslovnega delovanja. V duhu omejitev fizičnih stikov je bilo tako potrebno ustvariti prodajno alternativo sejmom, ki sicer v panogi pomenijo glavni prodajni kanal. Po drugi strani je bilo potrebno zagotoviti, da z minimalnimi prilagoditvami lahko spletna stran postane interaktivna predstavitev na sejmu – preko zaslona na dotik,« pojasnjujejo v agenciji. Spletna stran skozi 3-D animacijo predstavi izdelek v kombinaciji s predstavitvenim videom, ki dvižno blazino ustrezno opredeli tudi skozi marketinško zgodbo.
Elementi akcije: spletna stran, razlagalni video, komunikacija na družbenih omrežjih, sejemska predstavitev, tiskovine
Predstavnica naročnika: Špelca Klančar
Vodja projekta: Lea Slak
Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič
Umetniški vodja: Domen Čas
Izvedbeno oblikovanje: Naja Puhan
Programiranje: Matej Zobavnik in Tomislav Angelov
Tekstopisci: Matjaž Jarkovič, Špelca Klančar in Rok Justin