intersport
Opaženo

Intersport in vplivneži za adidas X Speedportal

Ljubljanski agenciji MSL in Zenith, obe članici Publicis Groupe Adriatic, sta za Intersport na družbenih omrežjih izvedli oglaševalsko akcijo z vplivneži, ki so predstavili nove nogometne čevlje adidas X Speedportal.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je sicer del širše globalne kampanje adidas X Speedportal z znano animirano serijo Rick & Morty. Lokalna kampanja z vplivneži pa je bila namenjena krepitvi zavedanja o nogometni kolekciji adidas X Speedportal v Intersportu med generacijo Z na družbenih omrežjih, predvsem TikToku. V ta namen so z vplivnežema Jako Krčovnikom (Jack on the Box) in Juretom Kokolom na YouTubu in TikToku dosegli 32,7 tisoč ogledov, 71,6 tisoč prikazov ter 3,9 tisoč všečkov in komentarjev.

Jaka je pripravil YouTube oceno, v TikTok videu pa predstavil kopačke skozi tipične primere nogometnih igralcev. Jure pa je ustvaril TikTok unboxing in pokazal hiter nogometni trik. Vplivneža sta s privlačno vsebino v svojem slogu prikazala ključne funkcionalnosti in prednosti nogometnih čevljev. Ob tem sta svoje sledilce povabila k obisku spletne trgovine Intersport, v kateri je na voljo adidasova kolekcija adidas X Speedportal.

Elementi akcije: objave na TikToku in YouTubu

Predstavnici naročnika: Ajda Perkovič in Barbara Janžekovič

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran (MSL)

Vodja projekta v agenciji: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Priprava strategije na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL)

Medijska strateginja: Pina Maja Bulc (Zenith)

Trajanje akcije: september–oktober 2022

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji