intersport
Opaženo

Intersport in vplivneži za adidas X Speedportal

Ljubljanski agenciji MSL in Zenith, obe članici Publicis Groupe Adriatic, sta za Intersport na družbenih omrežjih izvedli oglaševalsko akcijo z vplivneži, ki so predstavili nove nogometne čevlje adidas X Speedportal.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je sicer del širše globalne kampanje adidas X Speedportal z znano animirano serijo Rick & Morty. Lokalna kampanja z vplivneži pa je bila namenjena krepitvi zavedanja o nogometni kolekciji adidas X Speedportal v Intersportu med generacijo Z na družbenih omrežjih, predvsem TikToku. V ta namen so z vplivnežema Jako Krčovnikom (Jack on the Box) in Juretom Kokolom na YouTubu in TikToku dosegli 32,7 tisoč ogledov, 71,6 tisoč prikazov ter 3,9 tisoč všečkov in komentarjev.

Jaka je pripravil YouTube oceno, v TikTok videu pa predstavil kopačke skozi tipične primere nogometnih igralcev. Jure pa je ustvaril TikTok unboxing in pokazal hiter nogometni trik. Vplivneža sta s privlačno vsebino v svojem slogu prikazala ključne funkcionalnosti in prednosti nogometnih čevljev. Ob tem sta svoje sledilce povabila k obisku spletne trgovine Intersport, v kateri je na voljo adidasova kolekcija adidas X Speedportal.

Elementi akcije: objave na TikToku in YouTubu

Predstavnici naročnika: Ajda Perkovič in Barbara Janžekovič

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran (MSL)

Vodja projekta v agenciji: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Priprava strategije na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL)

Medijska strateginja: Pina Maja Bulc (Zenith)

Trajanje akcije: september–oktober 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji