Intersport in vplivneži za adidas X Speedportal
Ljubljanski agenciji MSL in Zenith, obe članici Publicis Groupe Adriatic, sta za Intersport na družbenih omrežjih izvedli oglaševalsko akcijo z vplivneži, ki so predstavili nove nogometne čevlje adidas X Speedportal.
Intersport
Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je sicer del širše globalne kampanje adidas X Speedportal z znano animirano serijo Rick & Morty. Lokalna kampanja z vplivneži pa je bila namenjena krepitvi zavedanja o nogometni kolekciji adidas X Speedportal v Intersportu med generacijo Z na družbenih omrežjih, predvsem TikToku. V ta namen so z vplivnežema Jako Krčovnikom (Jack on the Box) in Juretom Kokolom na YouTubu in TikToku dosegli 32,7 tisoč ogledov, 71,6 tisoč prikazov ter 3,9 tisoč všečkov in komentarjev.
Jaka je pripravil YouTube oceno, v TikTok videu pa predstavil kopačke skozi tipične primere nogometnih igralcev. Jure pa je ustvaril TikTok unboxing in pokazal hiter nogometni trik. Vplivneža sta s privlačno vsebino v svojem slogu prikazala ključne funkcionalnosti in prednosti nogometnih čevljev. Ob tem sta svoje sledilce povabila k obisku spletne trgovine Intersport, v kateri je na voljo adidasova kolekcija adidas X Speedportal.
Elementi akcije: objave na TikToku in YouTubu
Predstavnici naročnika: Ajda Perkovič in Barbara Janžekovič
Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran (MSL)
Vodja projekta v agenciji: Gabrijela Vrbnjak (MSL)
Priprava strategije na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL)
Medijska strateginja: Pina Maja Bulc (Zenith)
Trajanje akcije: september–oktober 2022