hervis
Opaženo

Intersport. Že 20 let.

Intersport praznuje dvajseto obletnico odprtja prve trgovine v Sloveniji, ki so jo pospremili z novim oglasom.

Kratek opis akcije: »Šport jemlje dih, enako velja za najboljšo športno ponudbo in storitev,« pravijo v Intersportu in dodajajo, da so prav oni tista športna trgovina, ki ti vzame sapo. In to že 20 let.

Elementi akcije: televizijski oglas, aktivnosti na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Bartlomiej Behnke in Barbara Janžekovič

Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Kreativni direktor: Miha Bevc

Kreativni strateg: Gregor Vuk

Umetniški direktor: Miha Grobler

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Trajanje akcije: april in maj 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji