Intesa Sanpaolo Bank: Prepusti se prijetnim dilemam mladosti
Intesa Sanpaolo Bank v svoji komunikaciji nadaljuje s konceptom »prijetnih dilem«. Tokratna kampanja, ki so jo zasnovali v Atomik studiu, nagovarja mlade, naj uživajo mladost, a odgovorno.
Intesa Sanpaolo Bank
Kratek opis akcije: V novi komunikacijski akciji so v ospredje postavili »prijetne dileme«, s katerimi se srečuje večina dijakov in študentov. Mladi počnejo stvari, ki jih počnejo mladi. Tega jim ne moremo preprečiti, »težijo« pa jim že starši. Kaj lahko torej storimo? S prijaznimi namigi jim lahko svetujemo, a jim obenem pustimo, da uživajo v mladosti. V to smer so zasnovani tudi oglasi, ki se ob izpisu »namiga« zaustavijo za razmislek, nato pa se zabava nadaljuje. S kampanjo vabijo tudi k odgovornemu upravljanju svojih financ, saj so za dijake in študente pripravili povsem brezplačen Paket Mladi z vsemi ključnimi storitvami, ki jih mladi potrebujejo.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, oglaševanje v kinematografih
Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof
Kreativni direktor: Tom Mezga
Oblikovalca: Anja Škerjanc in Damjana Suvee
Tekstopiska: Barbara Winkler Koren
Medijska agencija: Media Publikum
Termin akcije: oktober in november 2024