generali
Opaženo

Investirajte, ker ste varčni

V agenciji Internavti so za družbo Generali Investments zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri izpostavljajo pomen varčevanja v vzajemnih skladih.

Kratek opis akcije: Pri tem navajajo podatke, da Slovenci veljamo za enega od najbolj varčnih narodov v Evropi, svoje prihranke pa večinoma hranimo v depozitih na banki. »To velja pripisati tako zgodovinskim dejstvom kot tudi pomanjkanju poznavanja financ na splošno. Zaradi inflacije naši prihranki kopnijo oz. se njihova kupna moč manjša, ob tem pa slabo poznamo vzajemne sklade kot primeren alternativen način plemenitenja svojih prihrankov. Da bi Slovence izobrazili o možnosti plemenitenja svojih prihrankov v vzajemnih skladih, smo pripravili preplet digitalnega in analognega komuniciranja. Tako smo pripravili udarne trditve o varčevanju v skladih ter preko njih. S pomočjo QR-kod jih vodimo tudi na pristajalno spletno stran, kjer smo trditve razložili še bolj podrobno,« pravijo v družbi Generali Investments.

Akcija je tudi del njihove trajnostne politike, saj pravijo, da se zavedajo svojega poslanstva odgovornega finančnega posrednika, kjer naložbe pomembno vplivajo na realno gospodarstvo, finančna pismenost pa na dobrobit ljudi. V okviru skrbi za lokalno okolje in dobrobit vseh deležnikov družbe je izobraževalna komponenta s področja osebnih financ pomemben del družbeno odgovornega delovanja in sestavni del trajnostne politike družbe.

Cilj akcije je pridobiti čim več novih stikov oseb, ki se prijavijo na izobraževalno informativne dogodke, ali pa tistih, ki se želijo neposredno prijaviti na brezplačni finančni posvet.

gen1

gen2

gen3

gen4

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, spletni oglasi, oglasi na družbenih medijih, pristajalna stran, radijski oglasi, uvodni in zaključni dogodek (finančni webinar z izobraževalno informativno vsebino)

Predstavnice naročnika: Mojca Marija Pregelj, Mateja Stopar in Katja Jekovec

Vodji projekta v agenciji: Neža Šimenc in Urša Pučko

Tekstopisec: Andraž Čelik

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Jože Martinčič

Medijski agenciji: iPROM in Media Publikum

Trajanje akcije: od 25. januarja do 25. aprila 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji