ceneje
Opaženo

Izberi, kar ti je všeč. Po ceni, ki ti je všeč.

Futura DDB je za primerjalnik ponudb Ceneje.si pripravila oglaševalsko akcijo, s katero poudarjajo nadgradnjo uporabniške izkušnje.

Kratek opis akcije: Nadgradnja uporabniške izkušnje uporabniku omogoča preprostejše pregledovanje in izbiro želenega izdelka na primerjalniku, ki primerja ponudbe različnih spletnih trgovcev.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletni video, fotografije

Predstavnik naročnika: Matej Kolšek

Vodji projekta v agenciji: Gregor Firbas in Goran Lang

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Oblikovalec: Miha Avsenik

Produkcija: Lilt

Režiser: Primož Bregar

Fotograf: Aljaž Habot

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji