Izgovori so bedni
Agencija 101 je za energijsko pijačo Shark pripravila oglaševalsko akcijo s sloganom »Manj besed, več akcije«.
Tobačna grosist, blagovna znamka Shark
Kratek opis akcije: »Shark kot energijska pijača ne odobrava izgovorov, temveč spodbuja dejanja in akcijo. To sporočilo je zajeto tudi v sloganu »Manj besed, več akcije«, ki ga odlično pooseblja deda Toni. Ta je v regiji postal prepoznaven zaradi slavnega stavka »Vježbaj, …«, ki nosi enak pomen kot slogan kampanje,« pravijo v Agenciji 101. Deda Toni je z video nagovori tedensko pozival Slovence, da z njim delijo svoje izgovore, zakaj se pogosteje ne ukvarjajo s športom, zakaj ure in ure gledajo serije in ne delajo nič produktivnega. Vsak izgovor je ocenil na lestvici od 1 do 10. Ker obstajajo samo slabi in zelo slabi izgovori, ni podelil ocene, ki bi bila višja od 2. Vsak izgovor je tudi komentiral v obliki video vsebin, na koncu pa izbral štiri zmagovalne »najbednejše« izgovore in ekskluzivno za njihove avtorje posnel unikatne motivacijske video posnetke.
Elementi akcije: video in oglasne vsebine na družbenih omrežjih ter spletna stran z galerijo bednih izgovorov
Predstavnik naročnika: Marko Markovič
Vodja projekta v agenciji: Tjaša Kožar
Tekstopisec: Jure Korenč
Digitalni strokovnjak: Uroš Svenšek
Glavna upravljavka družbenih omrežij: Hana Godina
Oblikovalka in snemalka: Neja Kalan