sos telefon
Opaženo

Izhod v sili

Agencija Imago Bold in Društvo za nenasilno komunikacijo sta pripravila akcijo, ki žrtve družinskega nasilja ozavešča, da obstaja izhod v sili, tudi v času karantene.

Kratek opis akcije: V času osamitve, negotovosti in stiske se je povečalo število primerov družinskega nasilja, ne pa tudi število prijav, saj imajo žrtve pogosto omejen in nadzorovan dostop do telefona. Društvo za nenasilno komunikacijo žrtve ozavešča o 24-urni telefonski liniji, kamor  lahko žrtve pokličejo tedaj, ko jim najbolj ustreza.

Grafična rešitev akcije se opira na prepoznavnost znaka za izhod v sili. Ikona človeka, ki teče skozi zasilni izhod, je lahko ženska, moški ali otrok, glede na to, kdo išče pomoč in v kakšni obliki družinskega oz. partnerskega nasilja žrtev živi. »Akcija je naletela na dober odziv, sporočilo pa je doseglo prave naslovnike – vse, ki potrebujejo izhod iz stiske družinskega nasilja,« so povedali avtorji.

sos 1

sos 2

Elementi akcije: digitalna akcija

Predstavnica naročnika: Katja Zabukovec Kerin

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Asistentka projekta v agenciji: Urška Grabeljšek

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopiska: Neža Pavlovčič

Umetniški direktor: Bane Milošević

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji