Izhod v sili
Agencija Imago Bold in Društvo za nenasilno komunikacijo sta pripravila akcijo, ki žrtve družinskega nasilja ozavešča, da obstaja izhod v sili, tudi v času karantene.
Društvo za nenasilno komunikacijo
Kratek opis akcije: V času osamitve, negotovosti in stiske se je povečalo število primerov družinskega nasilja, ne pa tudi število prijav, saj imajo žrtve pogosto omejen in nadzorovan dostop do telefona. Društvo za nenasilno komunikacijo žrtve ozavešča o 24-urni telefonski liniji, kamor lahko žrtve pokličejo tedaj, ko jim najbolj ustreza.
Grafična rešitev akcije se opira na prepoznavnost znaka za izhod v sili. Ikona človeka, ki teče skozi zasilni izhod, je lahko ženska, moški ali otrok, glede na to, kdo išče pomoč in v kakšni obliki družinskega oz. partnerskega nasilja žrtev živi. »Akcija je naletela na dober odziv, sporočilo pa je doseglo prave naslovnike – vse, ki potrebujejo izhod iz stiske družinskega nasilja,« so povedali avtorji.
Elementi akcije: digitalna akcija
Predstavnica naročnika: Katja Zabukovec Kerin
Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass
Asistentka projekta v agenciji: Urška Grabeljšek
Kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Tekstopiska: Neža Pavlovčič
Umetniški direktor: Bane Milošević