mbosch
Opaženo

Izobraževalni kviz: Pokaži znanje, postani #mojBosch genij?

BSH Hišni aparati z blagovno znamko Bosch in agencija za igrifikacijo Escapebox sta že četrto leto zapored združila svoje moči v oglaševalski akciji #mojBosch.

Kratek opis akcije: Letos uporabnike vabijo, naj se preizkusijo v znanju o trajnostnem načinu življenja v kuhinji in jih učijo, kako lahko pripomorejo k bolj zeleni prihodnosti našega planeta. Uporabnike želijo tudi izobraževati o čim bolj učinkoviti porabi hrane in odpadkov v kuhinji. Kampanja prav tako spodbuja k odgovornim nakupom izdelkov Bosch, s katerimi lahko pozitivno vplivamo na naš planet.

Kampanja – letos poimenovana #mojBosch genij?, se prvič predstavlja v luči treh zabavno-izobraževalnih kvizov. Uporabnike na spletni strani pričakajo tudi dejstva o našem planetu, ki spodbujajo k aktivnemu razmišljanju o bolj trajnostnem življenju.

V prvem obdobju kampanje se bodo uporabniki preko kviza soočili s pomenom lokalne in samopridelane hrane, v drugem je izpostavljen problem zavržene hrane in kako lahko ohranjamo njeno svežino, da se ne pokvari, v tretjem obdobju pa bo uporabnik lahko spoznal učinkovitost lastno pripravljene hrane.  Na koncu vsakega vsebinskega kviza sodelujoče glede na njihovo znanje pričaka naziv v obliki vrtnega orodja, kuhinjske opreme ali hrane, pridobijo pa tudi kodo za 10-odstotni popust na izpostavljene zelene izdelke.

mb1

mb2

mb3

Predstavnika naročnika: Maruša Miklavčič in Miha Truden

Vodja projekta ter tekstopiska: Nina Križaj

Direktor projekta: Blaž Pregelj

Izvedbena oblikovalka: Polona Zaletel

Programerja: Andrej Eržen in Tine Pintar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji