Izobraževalni kviz: Pokaži znanje, postani #mojBosch genij?
BSH Hišni aparati z blagovno znamko Bosch in agencija za igrifikacijo Escapebox sta že četrto leto zapored združila svoje moči v oglaševalski akciji #mojBosch.
Bosch
Kratek opis akcije: Letos uporabnike vabijo, naj se preizkusijo v znanju o trajnostnem načinu življenja v kuhinji in jih učijo, kako lahko pripomorejo k bolj zeleni prihodnosti našega planeta. Uporabnike želijo tudi izobraževati o čim bolj učinkoviti porabi hrane in odpadkov v kuhinji. Kampanja prav tako spodbuja k odgovornim nakupom izdelkov Bosch, s katerimi lahko pozitivno vplivamo na naš planet.
Kampanja – letos poimenovana #mojBosch genij?, se prvič predstavlja v luči treh zabavno-izobraževalnih kvizov. Uporabnike na spletni strani pričakajo tudi dejstva o našem planetu, ki spodbujajo k aktivnemu razmišljanju o bolj trajnostnem življenju.
V prvem obdobju kampanje se bodo uporabniki preko kviza soočili s pomenom lokalne in samopridelane hrane, v drugem je izpostavljen problem zavržene hrane in kako lahko ohranjamo njeno svežino, da se ne pokvari, v tretjem obdobju pa bo uporabnik lahko spoznal učinkovitost lastno pripravljene hrane. Na koncu vsakega vsebinskega kviza sodelujoče glede na njihovo znanje pričaka naziv v obliki vrtnega orodja, kuhinjske opreme ali hrane, pridobijo pa tudi kodo za 10-odstotni popust na izpostavljene zelene izdelke.
Predstavnika naročnika: Maruša Miklavčič in Miha Truden
Vodja projekta ter tekstopiska: Nina Križaj
Direktor projekta: Blaž Pregelj
Izvedbena oblikovalka: Polona Zaletel
Programerja: Andrej Eržen in Tine Pintar