izbor HOT
Opaženo

Jasno, to je HoT

Virtualni mobilni operater HoT, HOFER Telekom, v predpoletni oglaševalski akciji, ki jo je pripravila agencija Mayer McCann, izpostavlja jasno opredeljeno ponudbo cenovno ugodnih storitev.

Kratek opis: Komunikacija temelji na krovnem sloganu »Jasno, to je HoT«. Izraz jasno se prepleta skozi celotno komunikacijo in podpira predstavitev posameznih prednosti. Sporočila so kratka in razumljiva, usmerjena na čim bolj jasno vizualno predstavitev. Sporočilo transparentnosti podpira kreativna uporaba medijev, v spletno komunikacijo pa akcija vpleta tudi interaktivni nagradni rebus.

hot2

hot1

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, digitalna aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Aljaž Pomberg in Vid Dežman

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Mateja Škofič

Tekstopisca: Michal Lamprecht in Barbara Jošt

Oblikovalka: Mateja Škofič

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji