Jasno, to je HoT
Virtualni mobilni operater HoT, HOFER Telekom, v predpoletni oglaševalski akciji, ki jo je pripravila agencija Mayer McCann, izpostavlja jasno opredeljeno ponudbo cenovno ugodnih storitev.
HOFER Slovenija
Kratek opis: Komunikacija temelji na krovnem sloganu »Jasno, to je HoT«. Izraz jasno se prepleta skozi celotno komunikacijo in podpira predstavitev posameznih prednosti. Sporočila so kratka in razumljiva, usmerjena na čim bolj jasno vizualno predstavitev. Sporočilo transparentnosti podpira kreativna uporaba medijev, v spletno komunikacijo pa akcija vpleta tudi interaktivni nagradni rebus.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, digitalna aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Aljaž Pomberg in Vid Dežman
Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Umetniška direktorica: Mateja Škofič
Tekstopisca: Michal Lamprecht in Barbara Jošt
Oblikovalka: Mateja Škofič