izbor HOT
Opaženo

Jasno, to je HoT

Virtualni mobilni operater HoT, HOFER Telekom, v predpoletni oglaševalski akciji, ki jo je pripravila agencija Mayer McCann, izpostavlja jasno opredeljeno ponudbo cenovno ugodnih storitev.

Kratek opis: Komunikacija temelji na krovnem sloganu »Jasno, to je HoT«. Izraz jasno se prepleta skozi celotno komunikacijo in podpira predstavitev posameznih prednosti. Sporočila so kratka in razumljiva, usmerjena na čim bolj jasno vizualno predstavitev. Sporočilo transparentnosti podpira kreativna uporaba medijev, v spletno komunikacijo pa akcija vpleta tudi interaktivni nagradni rebus.

hot2

hot1

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, digitalna aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Aljaž Pomberg in Vid Dežman

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Mateja Škofič

Tekstopisca: Michal Lamprecht in Barbara Jošt

Oblikovalka: Mateja Škofič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji