hot
Opaženo

Jasno, to je HoT

Najhitreje rastoči virtualni mobilni operater HoT – HOFER Telekom proslavlja, saj imajo že več kot 100.000 zadovoljnih uporabnikov. Prelomnico so obeležili z jubilejnim paketom HoT 100 s 100 GB podatkov. Akcijo je zasnovala agencija Mayer McCann.

Kratek opis akcije: Jesenski del letošnje komunikacije »Jasno, to je HoT« je namenjen obeležitvi pomembne prelomnice v delovanju mobilnega operaterja HoT – HOFER Telekoma. Skupno število njegovih uporabnikov je v dobrih treh letih preseglo 100.000, s čimer je potrdil svoj status najhitreje rastočega slovenskega virtualnega operaterja vseh časov. Ob tej priložnosti je HoT ponudil tudi jubilejni paket HoT 100 s 100 GB prenosa podatkov. Oglaševalska akcija, ki izhaja iz krovnega slogana »Jasno, to je HoT«, temelji na številki 100. S kratkim in razumljivim sporočilom izpostavi velik dosežek mobilnega operaterja HoT – visoko število uporabnikov in novi jubilejni paket.  

Komunikacija je bila podprta z nagradno igro »HoT Jackpot« v obliki igralnega avtomata na spletni strani. Obiskovalci spletne strani so se lahko vsak dan potegovali za različne dnevne nagrade in sodelovali v zaključnem žrebanju za 2.000 evrov. V nagradni igri je v dobrem mesecu stran obiskalo več kot  520.000 unikatnih obiskovalcev.

hot3

hot2

hot1

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, mobilno oglaševanje, digitalna aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Mojca Kastelec in Aljaž Pomberg

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Mateja Škofič

Tekstopisec: Michal Lamprecht

Načrtovanje nagradne igre: Sonja Zlobko

Oblikovalca: Mateja Škofič in Aleš Salokar

Programiranje nagradne igre: AVEO – Multimedijske storitve, Matej Šranc

Animacija: Ivan Čerkezović

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji