Jasno, to je HoT
Najhitreje rastoči virtualni mobilni operater HoT – HOFER Telekom proslavlja, saj imajo že več kot 100.000 zadovoljnih uporabnikov. Prelomnico so obeležili z jubilejnim paketom HoT 100 s 100 GB podatkov. Akcijo je zasnovala agencija Mayer McCann.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Jesenski del letošnje komunikacije »Jasno, to je HoT« je namenjen obeležitvi pomembne prelomnice v delovanju mobilnega operaterja HoT – HOFER Telekoma. Skupno število njegovih uporabnikov je v dobrih treh letih preseglo 100.000, s čimer je potrdil svoj status najhitreje rastočega slovenskega virtualnega operaterja vseh časov. Ob tej priložnosti je HoT ponudil tudi jubilejni paket HoT 100 s 100 GB prenosa podatkov. Oglaševalska akcija, ki izhaja iz krovnega slogana »Jasno, to je HoT«, temelji na številki 100. S kratkim in razumljivim sporočilom izpostavi velik dosežek mobilnega operaterja HoT – visoko število uporabnikov in novi jubilejni paket.
Komunikacija je bila podprta z nagradno igro »HoT Jackpot« v obliki igralnega avtomata na spletni strani. Obiskovalci spletne strani so se lahko vsak dan potegovali za različne dnevne nagrade in sodelovali v zaključnem žrebanju za 2.000 evrov. V nagradni igri je v dobrem mesecu stran obiskalo več kot 520.000 unikatnih obiskovalcev.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, mobilno oglaševanje, digitalna aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnika naročnika: Mojca Kastelec in Aljaž Pomberg
Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Umetniška direktorica: Mateja Škofič
Tekstopisec: Michal Lamprecht
Načrtovanje nagradne igre: Sonja Zlobko
Oblikovalca: Mateja Škofič in Aleš Salokar
Programiranje nagradne igre: AVEO – Multimedijske storitve, Matej Šranc
Animacija: Ivan Čerkezović