Jasno, te cene so HoT
V spomladanski oglaševalski akciji najhitreje rastoči virtualni mobilni operater HoT, Hofer Telekom, izpostavlja cene svojih storitev. Akcijo je zasnovala agencija Mayer McCann.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Po tem, ko je HoT v lanskem letu zabeležil več kot 100.000 slovenskih uporabnikov in ostaja pomemben igralec na področju mobilne telefonije, nadaljuje v prepoznavni komunikaciji na osnovi krovnega slogana »Jasno, to je HoT«.
Aktualna pomladna akcija temelji na izsledkih raziskave Aragon BrandTrack (iz novembra 2020), v kateri so slovenski mobilni uporabniki med drugim navedli, da po njihovem mnenju HoT ponuja svoje storitve po najboljši ceni. Uporabniki HoT-a so hkrati izkazali tudi visoko zadovoljstvo s storitvami, saj kar 96 % med njimi ne želi zamenjati operaterja.
Dvopomenski naslov akcije »Jasno, te cene so HoT« izpostavlja ključno in s strani potrošnikov prepoznano korist, hkrati pa poudarja preglednost in razumljivost celotne ponudbe. Posamezni podnaslovi kot sekundarna sporočila dopolnjujejo naslov akcije z navedbami rezultatov iz raziskave. Komunikacija je podprta z igrivim in nazornim vizualom v značilnem slogu.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina in Aljaž Pomberg
Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Umetniška direktorica: Petja Montañez
Tekstopisca: Michal Lamprecht in Sonja Zlobko