Jazzy improvizacija
Jazz Kamp Kranj je sredi avgusta že dvajseto leto zapored oživil domačo glasbeno sceno, v gorenjsko prestolnico pa pripeljal vrhunske jazz in pop glasbenike iz Slovenije in tujine.
Jazz Kamp Kranj
Kratek opis akcije: Kampanja, ki je pospremila festival, je letos potekala pod sloganom »Jazzy improvizacija«, pastelna vizualna podoba festivala pa je navdušila z inovativnim zunanjim oglaševanjem na oglasnih svetlobnih vitrinah, na katerih so se motivi zvočno odzivali (ang. sound responsive animation) v videoprikaze tona jazz glasbe. Jazz Kamp Kranj je že v preteklosti razvijal in presenečal z nadstandardnimi rešitvami, z njimi pa se je Publicis Groupe Slovenia tokrat poigral tudi na družbenih omrežjih in promocijskih majicah. Obiskovalci so si te lahko sami obarvali s tekstilnimi spreji, kar jim je – v skladu s sloganom kampanje – dopuščalo prostor za kreativno izražanje in improvizacijo. Ta je predstavljala tudi rdečo nit na novo odprtega TikTokovega profila, kjer so mladi umetniki lahko svobodno izražali svojo inspirativnost, ki jo je v njih prebudil letošnji Jazz Kamp Kranj.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, promocijski materiali
Predstavnika naročnika: Gregor Grašič in Primož Grašič
Agencija: Publicis Groupe
Kreativna in umetniška direktorica: Petja Selan
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik (Saatchi&Saatchi)
Tik Tok konceptualistki: Nina Hojnik in Špela Muha (Saatchi&Saatchi)
Ustvarjalka vsebin: Mateja Arnež (MSL)
Art Direktor 3D odzivne animacije: Matjaž Škufca
Oblikovalka: Leja Mesarič (Publicis)
Tekstopiska: Mateja Arnež (MSL)
Digitalni medijski načrtovalec: Bor Zelinka (Starcom)
Zunanji medij: Europlakat
Trajanje akcije: julij in avgust 2023