znak
Opaženo

To je znak.

Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo SHIFT zasnovala oglaševalsko akcijo, ki nas spodbuja k druženju na polno.

Kratek opis: Union nam v oglaševalski akciji na vsakem koraku ponudi znak, da je čas, da se stvari vrnejo »v normalo«. Znak, da dvignemo telefon in povabimo prijatelje na druženje. Znak, da svoje popoldneve in večere spet preživljamo v lokalu, na pikniku ali nogometni tekmi s tistimi, ki nam pomenijo največ. V dražilni fazi so preplavili zunanje oglasne površine po vsej Sloveniji, pozneje pa ponudili konkreten znak, ki aktivira posameznike in njihove prijatelje.

»Ob tempu, ki ga živimo, včasih pozabimo na tiste, ki nam v življenju pomenijo veliko. Zato včasih potrebujemo znak, da jih pokličemo, se z njimi podružimo, jih povabimo na zabavo, piknik, koncert ali na nogomet. Tokrat nam pri tem pomaga Union, ki verjame v druženje na polno,« pravijo snovalci akcije, ki dodajajo, da bo znakov v prihodnjih dneh še veliko.

znak1

znak2

znak3

znak4

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih in v lokalih, digitalno oglaševanje, gverilsko oglaševanje

Predstavnice naročnika: Tjaša Šubelj, Nina Tomše, Daphne Stavropoulou in Katja Sabadin

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projekta v agenciji: Nina Bergoč

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Strokovnjakinji za družbena omrežja: Klara Filip in Valentina Prešeren

3D-oblikovanje in animacija: Črtomir Just

Postprodukcija: Bright

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji