znak
Opaženo

To je znak.

Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo SHIFT zasnovala oglaševalsko akcijo, ki nas spodbuja k druženju na polno.

Kratek opis: Union nam v oglaševalski akciji na vsakem koraku ponudi znak, da je čas, da se stvari vrnejo »v normalo«. Znak, da dvignemo telefon in povabimo prijatelje na druženje. Znak, da svoje popoldneve in večere spet preživljamo v lokalu, na pikniku ali nogometni tekmi s tistimi, ki nam pomenijo največ. V dražilni fazi so preplavili zunanje oglasne površine po vsej Sloveniji, pozneje pa ponudili konkreten znak, ki aktivira posameznike in njihove prijatelje.

»Ob tempu, ki ga živimo, včasih pozabimo na tiste, ki nam v življenju pomenijo veliko. Zato včasih potrebujemo znak, da jih pokličemo, se z njimi podružimo, jih povabimo na zabavo, piknik, koncert ali na nogomet. Tokrat nam pri tem pomaga Union, ki verjame v druženje na polno,« pravijo snovalci akcije, ki dodajajo, da bo znakov v prihodnjih dneh še veliko.

znak1

znak2

znak3

znak4

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih in v lokalih, digitalno oglaševanje, gverilsko oglaševanje

Predstavnice naročnika: Tjaša Šubelj, Nina Tomše, Daphne Stavropoulou in Katja Sabadin

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projekta v agenciji: Nina Bergoč

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Strokovnjakinji za družbena omrežja: Klara Filip in Valentina Prešeren

3D-oblikovanje in animacija: Črtomir Just

Postprodukcija: Bright

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji