znak
Opaženo

To je znak.

Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo SHIFT zasnovala oglaševalsko akcijo, ki nas spodbuja k druženju na polno.

Kratek opis: Union nam v oglaševalski akciji na vsakem koraku ponudi znak, da je čas, da se stvari vrnejo »v normalo«. Znak, da dvignemo telefon in povabimo prijatelje na druženje. Znak, da svoje popoldneve in večere spet preživljamo v lokalu, na pikniku ali nogometni tekmi s tistimi, ki nam pomenijo največ. V dražilni fazi so preplavili zunanje oglasne površine po vsej Sloveniji, pozneje pa ponudili konkreten znak, ki aktivira posameznike in njihove prijatelje.

»Ob tempu, ki ga živimo, včasih pozabimo na tiste, ki nam v življenju pomenijo veliko. Zato včasih potrebujemo znak, da jih pokličemo, se z njimi podružimo, jih povabimo na zabavo, piknik, koncert ali na nogomet. Tokrat nam pri tem pomaga Union, ki verjame v druženje na polno,« pravijo snovalci akcije, ki dodajajo, da bo znakov v prihodnjih dneh še veliko.

znak1

znak2

znak3

znak4

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih in v lokalih, digitalno oglaševanje, gverilsko oglaševanje

Predstavnice naročnika: Tjaša Šubelj, Nina Tomše, Daphne Stavropoulou in Katja Sabadin

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projekta v agenciji: Nina Bergoč

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Strokovnjakinji za družbena omrežja: Klara Filip in Valentina Prešeren

3D-oblikovanje in animacija: Črtomir Just

Postprodukcija: Bright

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji