To je znak.
Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo SHIFT zasnovala oglaševalsko akcijo, ki nas spodbuja k druženju na polno.
Pivovarna Union
Kratek opis: Union nam v oglaševalski akciji na vsakem koraku ponudi znak, da je čas, da se stvari vrnejo »v normalo«. Znak, da dvignemo telefon in povabimo prijatelje na druženje. Znak, da svoje popoldneve in večere spet preživljamo v lokalu, na pikniku ali nogometni tekmi s tistimi, ki nam pomenijo največ. V dražilni fazi so preplavili zunanje oglasne površine po vsej Sloveniji, pozneje pa ponudili konkreten znak, ki aktivira posameznike in njihove prijatelje.
»Ob tempu, ki ga živimo, včasih pozabimo na tiste, ki nam v življenju pomenijo veliko. Zato včasih potrebujemo znak, da jih pokličemo, se z njimi podružimo, jih povabimo na zabavo, piknik, koncert ali na nogomet. Tokrat nam pri tem pomaga Union, ki verjame v druženje na polno,« pravijo snovalci akcije, ki dodajajo, da bo znakov v prihodnjih dneh še veliko.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih in v lokalih, digitalno oglaševanje, gverilsko oglaševanje
Predstavnice naročnika: Tjaša Šubelj, Nina Tomše, Daphne Stavropoulou in Katja Sabadin
Strateška direktorica: Špela Žorž
Direktorica projekta v agenciji: Nina Bergoč
Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja
Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopiska: Kaja Elsner
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalec: Andraž Grulja
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Strokovnjakinji za družbena omrežja: Klara Filip in Valentina Prešeren
3D-oblikovanje in animacija: Črtomir Just
Postprodukcija: Bright