btc vodnik
Opaženo

Jubilej BTC City Vodnika – z nami že 30. leto

BTC City Vodnik, ki je kot »koristen pripomoček ob obisku kompleksa BTC« pod imenom Vodnik prvič izšel aprila 1993, s prvo letošnjo številko vstopa v trideseto leto izhajanja.

Kratek opis akcije:

Začetni namen BTC Vodnika bil informirati potencialne kupce o izdelkih in storitvah, ki jih lahko dobijo v BTC-ju. A tega njegovi ustvarjalci so zelo hitro, že v prvih letih izhajanja, nadgradili z zanimivimi članki in reporatažami. Ko pa je leta 1998 prišel nov uredniški odbor pod vodstvom odgovorne urednice Maje Oven in tiskom v barvah pa je Vodnik postal zanimiv medij, kateremu je priljubljenost med obiskovalci »malega mesta velikih nakupov« močno in hitro rastla. Ko se je družba BTC na prelomu tisočletja predstavila z novo celostno podobo, pa je Vodnik začel izhajati v novi grafični podobi z jasno zastavljenimi rubrikami. Le dve leti kasneje je Vodnik dosegel naklado 200.000 izvodov, kar je družbo BTC umestilo med največje založnike v Sloveniji.

Danes brezplačna revija BTC City Vodnik združuje zadnje novice iz BTC Cityja Ljubljana z vedno aktualnimi vsebinami, članki, trendi, nasveti in intervjuji in predstavlja tematike, ki se dotikajo modnih, športnih, prostočasovnih, kulinaričnih in drugih lifestyle vsebin.

 

Elementi akcije: Magazin BTC VODNIK

Predstavnik naročnika: Maja Oven, Polja Pretnar, Matic Žehelj

Glavna urednica: Maja Oven

Agencija: Nicha

Vodja projekta v agenciji: Marjeta Kirn Kljajič

Kreativni direktor: Nicha

Tekstopisec: BTC

Oblikovalec: Tanja Kaštrun

Trajanje akcije (od ... do): Štiri številke letno

btc vodnik stari

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji