Jubov barvni izziv za vstop v poletje: Jupol Kvizoljub
Blagovna znamka JUB je pred vstopom v poletje za svoje uporabnike zasnovala zabaven izobraževalni in segmentacijski kviz o barvnih dogodkih sveta, s poudarkom na barvi JUPOL Classic.
JUB
Kratek opis akcije: Jupol Kvizoljub je kviz o zanimivih dogodkih v svetu, ki se v svoji barvitosti tako ali drugače povezujejo z JUB-ovo belo barvo JUPOL Classic ali niansirnim sredstvom DIPI. Z zabavno aktivacijo so poskrbeli, da so uporabniki preživeli več časa z blagovno znamko JUB na kar 16-milijonskem trgu oz. v štirih državah, kjer so prisotni – Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Srbiji, pri tem pa so jim pomagali v agenciji Escapebox.
Z belo barvo so povezali JUB-ovo najbolj prepoznavno znamko JUPOL in svetovne dogodke, kot so poroka kraljice Viktorije, smučarski poleti v Planici, festival čokolade Eurochocolate, pristanek človeka na Luni in praznik San Fermín. Z niansirnim sredstvom DIPI pa so povezali La tomatino (rdeč DIPI) in dan svetega Patrika (zelen DIPI). Preko zabavne teme so se uporabniki izobrazili o JUB-ovih izdelkih, v rezultatih kviza pa se prelevili v različne tipe popotnikov.
Direktor projekta v agenciji: Marko Maučec
Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Nina Križaj
Izvedbena oblikovalka: Polona Zaletel
Programer: Andrej Eržen