mu
Opaženo

Kaj imajo skupnega pes, kultura in jogurt?

Novo podobo izdelkov blagovne znamke Mu predstavlja pes Mu, katerega podobo so zasnovali v agenciji Bruketa&Žinić&Grey. Za novo podobo izdelkov pa so poskrbeli pri Pointbleu Design.

»Mu je pooblaščeni skrbnik dobrega počutja družinskih krav. V trgovinah že kuka izza vseh vogalov, konec oktobra pa je zaživel tudi na televizijskih ekranih in digitalnih kanalih,« pravijo v Ljubljanskih mlekarnah. Dodajajo, da Mu na igriv način sporoča preprosta, a pomembna dejstva o jogurtih Mu: narejeni so iz izključno slovenskega mleka, ki mu dodajo le jogurtovo kulturo, in tako dosežejo nezamenljiv okus in odlično kakovost, na katero prisegajo vse generacije potrošnikov.

»Vse do pomladi bodo novo podobo postopoma nadeli celotnemu naboru izdelkov Mu, ki sega od jogurtov do smetan in namazov, in tako našim uporabnikom zagotovili, da bodo še bolj uživali v MUmentu!« pravi Staša Mozetič Flauto, ki v marketingu Ljubljanskih mlekarn skrbi za blagovno znamko Mu. 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji