lexus
Opaženo

Kako Lexus ohranja svojo ostrino

Lexus v novi oglaševalski akciji »Ne izgubite svoje ostrine« izpostavlja različne demografske in kulturne skupnosti ter nagovarja potrošnike na zelo nenavadne načine, na primer s kuhanjem v prtljažniku avtomobila.

Lexus RX 2023 je prenovljeni model njihovega 20 let starega avtomobila RX, »Ne izgubite svoje ostrine« pa predstavlja največjo naložbo v oglaševalsko akcijo doslej. Novi kratki filmi sicer niso prvi s tovrstno tematiko, saj je Lexus že dlje časa osredotočen na poudarjanje raznolikosti, a v so se v tem projektu povezali z novimi medijskimi partnerji Amazon Ads, Whole Foods, Spartan Race in Well+Good ter ustvarili zelo zanimive aktivacije.

Šest oglasov, ki spodbujajo raznolikost, ima šest različnih scen. Film »Tiha noč« prikazuje temnopoltega vizionarja, ki išče navdih, da poskusi nekaj novega, drugi, »Radijski dvoboj«, poudarja naravo hispanske skupnosti, tretji film »Extra« slavi kulturo LGBT+, »Drive Within Us« prikazuje ameriško-korejskega igralca Daniela Dae Kima in njegovega sina Zanderja, v filmu »See the Future« nastopa nekdanja Miss Velike Britanije Preeti Desai, prva zmagovalka tekmovanja indijskega porekla, medtem ko zadnji film »Unfollow« predstavlja široke ideje privlačnosti.

Kuhanje, tek čez ovire, wellness

Akcija »Ne izgubite svoje ostrine« bo vidna na zunanjih oglaševalskih površinah, na spletu in družbenih omrežjih, prav tako pa se bodo lotili vplivnostnega marketinga. Vključili bodo 27 znanih osebnosti in vplivnežev z različnih področij, kot so moda, športa, fitnes in kulinarika. S pomočjo novih partnerjev pa bodo vzpostavili tudi medijske programe po meri. V sodelovanju z Amazon Ads in Whole Foods Market bo Lexus ustvaril vsebino na zahtevo za Amazon Fire TV, v kateri bosta kulinarična umetnika Ludo Lefebvre in Dean Fearing pripravljala hrano ob prtljažniku Lexusa RX. Prav to hrano pa bodo imeli kupci Whole Foods Market priložnost poskusiti in kupiti ter si obenem ogledati nov avto.

Lexus bo sodeloval tudi pri posebnih oviratlonih. Spartan Race bo za blagovno znamko organiziral posebne izzive, imenovane Lexusova cona nelagodja, ki bo potrošnike izzivala z nalogami, kot sta potop v ledeno vodo in popravilo avtomobila.

Lexusovo partnerstvo z Well+Good pa bo nagovarjalo ljubitelje wellnessa na način, ki ga še niso razkrili.

»Raznolika in večplastna strategija oglaševalske akcije je zasnovana tako, da poudarja drzno zasnovo vozila, inovativno tehnologijo in elektrifikacijo, ki temelji na zmogljivosti. Premišljene aktivacije in sodelovanja pa nam omogočajo neposredno povezovanje s starimi in novimi vozniki RX,« je povedal Vinay Shahani, podpredsednik trženja Lexusa.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji